Fandom

Fairy Tail Wiki

Cancer (Zaćmienie)

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Cancer Zaćmienia (キャンサー Kyansā), znany też jako Wielki Rak (巨蟹宮 Kyokaikyū), jest zaćmionym odpowiednikiem Cancera.

Wygląd

Cancer Zaćmienia jest opalonym mężczyzną o spiczastym nosie i brodzie. Ma czerwone afro i duże szczypce kraba na ramionach. Chodzi bez koszuli, odsłaniając jego ukształtowane mięśnie, lecz nosi czarne pasy skrzyżowane na piersi i złotą muszkę. Nosi czarne spodnie w oprawie ze złotymi ozdobami i symbolem konstelacji Raka w centrum. Ma także czarne buty i okulary przeciwsłoneczne.[1]

Osobowość

Eclipse Cancer's excitement.png

Cancer ekscytuje się, widząc tańczącego Gray'a

W swojej formia Zaćmienia, Cancer stał się niezwykle ekstrawagancką osobą, która kocha tańczyć. W przeciwieństwie do swojej pierwotnej formie, która kończyła swoje zdania przyrostkiem "-ebi" (krewetki), Zaćmiony Cancer kończy niemal każdą frazę wypowiedzi słowem "-kani" (krab)[2] i ma tendencję do wypowiadania się w łamanym angielskim. Miłość Cancera do tańca jest ekstremalna. Dodatkowo, on łatwo się rozprasza. Cancer jest również bardzo dumny ze swoich szponów, mówiąc, że nie ma nic, czego nie mógłby wyciąć.[3]

Cancer wykazuje również raczej rażące skłonności homoseksualne, odnosząc się do tańca Gray'a jako "sexy", stając się speszony, gdy Gray dotknął go itd. Po jego przegranej w bitwie tanecznej, Cancer posunął się tak daleko, aby powiedzieć, Gray'owi, że może robić z nim co chce i czule nazywa Graya "Mój Słodki".[3]

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Eclipse Cancer breaks Gray's ice.png

Cancer łamie lód Gray'a

Zwiększona Siła: Rak okazał się być bardzo silny fizycznie - potrafił zdemolować lodową konstrukcję Gray'a swoimi szponami.[3]

  • Podwójny Pazur: Wykorzystując swoje potężne pazury i sylwetkę, Rak kilka razy atakuje swój cel. Uderzenie jego szponów, jest wystarczająco silne, aby starannie wyciąć Lodowe Uderzenie Gray'a na drobne sześciany.[3]

Zwiększony Refleks: Jako tancerz, Cancer jest bardzo zwinny i elastyczny.

Nieśmiertelność: Jako, że Cancer Zaćmienia jest Gwiezdnym Duchem, nie może zginąć, chyba, że zostałby zmuszony do pozostania w ludzkim świecie na długi okres czasu.[4] Jednakże może on utracić swoją nieśmiertelność po udanym wykonaniu Liberum. Wtedy pozostanie mu 12 dni życia.[5]

Walki i Wydarzenia

  • Zatrzymanie Liberum
  • VS Gray

Odniesienia

  1. Fairy Tail Anime: Odcinek 205
  2. Fairy Tail Anime: Odcinek 208
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Fairy Tail Anime: Odcinek 211
  4. Fairy Tail Manga: Rozdział 144, strona 7
  5. Fairy Tail Anime: Odcinek 206

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki