FANDOM

Cancer Zaćmienia (キャンサー Kyansā), znany też jako Wielki Rak (巨蟹宮 Kyokaikyū), jest zaćmionym odpowiednikiem Cancera.

Wygląd

Cancer Zaćmienia jest opalonym mężczyzną o spiczastym nosie i brodzie. Ma czerwone afro i duże szczypce kraba na ramionach. Chodzi bez koszuli, odsłaniając jego ukształtowane mięśnie, lecz nosi czarne pasy skrzyżowane na piersi i złotą muszkę. Nosi czarne spodnie w oprawie ze złotymi ozdobami i symbolem konstelacji Raka w centrum. Ma także czarne buty i okulary przeciwsłoneczne.[1]

Osobowość

Eclipse Cancer's excitement

Cancer ekscytuje się, widząc tańczącego Gray'a

W swojej formia Zaćmienia, Cancer stał się niezwykle ekstrawagancką osobą, która kocha tańczyć. W przeciwieństwie do swojej pierwotnej formie, która kończyła swoje zdania przyrostkiem "-ebi" (krewetki), Zaćmiony Cancer kończy niemal każdą frazę wypowiedzi słowem "-kani" (krab)[2] i ma tendencję do wypowiadania się w łamanym angielskim. Miłość Cancera do tańca jest ekstremalna. Dodatkowo, on łatwo się rozprasza. Cancer jest również bardzo dumny ze swoich szponów, mówiąc, że nie ma nic, czego nie mógłby wyciąć.[3]

Cancer wykazuje również raczej rażące skłonności homoseksualne, odnosząc się do tańca Gray'a jako "sexy", stając się speszony, gdy Gray dotknął go itd. Po jego przegranej w bitwie tanecznej, Cancer posunął się tak daleko, aby powiedzieć, Gray'owi, że może robić z nim co chce i czule nazywa Graya "Mój Słodki".[3]

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Eclipse Cancer breaks Gray's ice

Cancer łamie lód Gray'a

Zwiększona Siła: Rak okazał się być bardzo silny fizycznie - potrafił zdemolować lodową konstrukcję Gray'a swoimi szponami.[3]

  • Podwójny Pazur: Wykorzystując swoje potężne pazury i sylwetkę, Rak kilka razy atakuje swój cel. Uderzenie jego szponów, jest wystarczająco silne, aby starannie wyciąć Lodowe Uderzenie Gray'a na drobne sześciany.[3]

Zwiększony Refleks: Jako tancerz, Cancer jest bardzo zwinny i elastyczny.

Nieśmiertelność: Jako, że Cancer Zaćmienia jest Gwiezdnym Duchem, nie może zginąć, chyba, że zostałby zmuszony do pozostania w ludzkim świecie na długi okres czasu.[4] Jednakże może on utracić swoją nieśmiertelność po udanym wykonaniu Liberum. Wtedy pozostanie mu 12 dni życia.[5]

Walki i Wydarzenia

  • Zatrzymanie Liberum
  • VS Gray

Odniesienia

  1. Fairy Tail Anime: Odcinek 205
  2. Fairy Tail Anime: Odcinek 208
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Fairy Tail Anime: Odcinek 211
  4. Fairy Tail Manga: Rozdział 144, strona 7
  5. Fairy Tail Anime: Odcinek 206

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki