Fandom

Fairy Tail Wiki

Cancer

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Jaką fryzurę sobie dzisiaj życzysz - ebi?

Cancer do Lucy Hearfili w "Lucy kontra Duke Everlue"

Cancer (キャンサー, Kyansā, "Rak") jest jednym z Gwiezdnych Duchów należących do 12 Kluczy Zodiaku. Jego właścicielką jest Lucy Heartfilia.

Wygląd

Episode 6 - Cancer appearance.png

Wygląd Cancera

Cancer wygląda jak zabawny fryzjer. Ma czarne włosy z plecionymi czerwonymi warkoczykami, które kończą się w sposób przypominający kleszcze kraba. Podobnie jak Warren Rocko, ma grube wargi. Zawsze nosi niebieską pasiastą koszulę i ciemne spodnie z dwoma pasami w kolorze seledynowym, a także buty w tym samym kolorze. Po prawej stronie spodni, koło kieszeni nosi złoty łańcuch, a z lewej torbę fryzjerską. Nosi złoty naszyjnik i zazwyczaj postrzegamy go z jego główną bronią - parą dwóch nożyczek. Kolor jego oczu jest nieznany, ponieważ zawsze nosi okulary z zielonymi soczewkami. Ma również sześć odnóży kraba, które umiejscowione są na jego plecach.

Cancer Trimming Wolf Fang.jpg

Nowy wygląd Cancera

Podczas walki Lucy z Flare Coroną, Cancer pojawia się w nowym stroju, co może być spowodowane zmianą ubioru po siedmioletniej przerwie w jego przywoływaniu. Teraz nosi koszulę z podwiniętymi rękawami w symbole Raka. Również nosi inne buty, a jego nożyczki są większe i prostokątne. Pomimo mniej ostrego formatu, były w stanie zniszczyć jedno z zaklęć Magii Włosów.[1]

Osobowość

Cancer ebi.jpg

-ebi Cancera

Osobowość Cancera jest bardzo "cool", ponieważ nie jest zbyt emocjonalny i porywczy.

Pierwszą myślą Happy'ego było to, że Cancer kończy każde swoje zdanie słowem -kani (krab), jednak rzeczywiście kończy każde swoje zdanie jednym słowem, to jest to słowo -ebi (krewetka).[2] Wzbudziło to szok i niezadowolenie w Happym. W anime Cancer zachowuje się inaczej w obecności Erzy. Jest bardzo kulturalny i kończy każde swoje zdanie słowem -choki (cięcie), zamiast -ebi. Było to propozycją Erzy podczas ich walki z członkami Gildii Eisenwald.[3] Jej "nie znoszenie sprzeciwu" i mocna osobowość wywarły duże wrażenie na Cancerze, co sprawiło, że raz wręczył jej nawet kwiaty.[4]

Historia

Cancer był kiedyś własnością Layli Heartfilii. Przed swoją śmiercią, kobieta oddała jego klucz komuś innemu. Po tym jak Lucy Heartfilia dorosła, ów właściciel klucza podarował jej klucz Raka.[5]

Fabuła

Saga Daybreak

Lucy and Cancer defeats Everlue.jpg

Cancer i Lucy powalają Duke'a Everlue

Cancer zostaje po raz pierwszy wezwany do walki z Duke'm Everlue. On jednak myśli, że został wezwany do zmiany fryzury Lucy. Po zakończeniu nieporozumienia, Rak pomaga Natsu w pokonaniu Duke'a, poprzez całkowite obcięcie jego włosów i wąsów.[6]

Saga Lullaby

Lucy wzywa Raka, aby pozbył się pozostałych członków Eisenwald (a także, żeby zrobić dobre wrażenie na Erzie). Momentalnie przecina kilka broni przeciwników swoimi nożyczkami.[3]

Saga Wyspa Galuna

Cancer's crush.jpg

Cancer zakochał się w Erzie?

Lucy ponownie wzywa Raka do walki z wyznawcami Kropli Księżyca. Wydaje się, że zakochał się w Erzie, ponieważ od razu po jego przywołaniu, wręcza jej bukiet róż, ku rozgoryczeniu Lucy.[4]

Saga Wieża Niebios

Cancer jest wezwany na krótko w Wieży Niebios do pokonania kilku strażników, sprawiając, że są łysi.[7] Zajmuje się także wyborem nowych ubrań dla Lucy ze Świata Gwiezdnych Duchów.[8]

Saga Oración Seis

Cancer L&L.jpg

Cancer w Gildii Love&Lucky

Cancer zostaje na krótko wezwany wraz z Sagittariusem oraz Taurusem, aby zatrzymać rabunek Gildii Nakked Mummy na Gildię Love&Lucky w Acalyphie. Po raz kolejny pokonuje swoich przeciwników, pozbawiając ich włosów.[9]

Saga Edolas

Cancer zostaje wezwany na krótko po to, aby obciąć włosy Lucy Ashley, po czym pyta, czy naprawdę tego chce, ponieważ na Ziemi dziewczyny nie robią tego zbyt często.[10]

Saga Wyspa Tenrō

Informacja: Zdarzenia w tej sadze występują tylko w anime i nie łączą się z kanonicznymi wydarzeniami.

Saga Klucz Gwiaździstego Nieba

Notka: Wydarzenia w tej sadze miały miejsce tylko w anime i nie stanowią podstawy fabuły.

Saga X791

Cancer Giving Wendy New Hairstyle.jpg

Cancer zmienia fryzurę Wendy

Widzimy Cancera wraz z innymi Gwiezdnymi Duchami, którzy witają Lucy i jej przyjaciół przybyłych dzięki podstępowi Virgo, po siedmioletniej przerwie spowodowanej pobytem na Wyspie Tenrō. Podczas uroczystości zmienia fryzurę Wendy.[15]

Podczas Wielkiego Turnieju Magicznego, Rak zostaje wezwany podczas walki z Flare Coroną, z powodzeniem niszcząc zaklęcie Burzy Loków - Wilczy Kieł i pozbywając się znacznej części włosów przeciwnika.[1]

Magia i Umiejętności

Cancer attacking Eisenwald members.gif

Prędkość Cancera

Zwiększona Prędkość: Cancer wydaje się być niezwykle zręczny i szybki, będąc zdolnym do wykonania szybkich ruchów ręki i dzierżąc swoje nożyczki z dużą prędkością. Wielokrotnie okazał się być w stanie wyciąć włosy przeciwników z wyjątkową dokładnością, nie pozostawiając pojedynczych nacięć na ich głowach. W jednej chwili pojawia się, sprawiając wrażenie, że uderzył tylko raz, podczas gdy w rzeczywistości występuje szereg odrębnych uderzeń.[16] Prędkość Cancera jest tak duża, że pozwala mu ona na golenie kilku przeciwników w zaledwie kilku sekund, nie dając im czasu na atak.[7][9]

Nieśmiertelność: Jak każdy Gwiezdny Duch, Cancer nie może umrzeć, chyba, że w jakiś sposób jest zmuszony do przebywania na stałe w ludzkim świecie.[17] Ponadto, gdy moc magiczna jego właścicielki rośnie, to samo dzieje się z Cancerem.

Statystyki

Magiczne Statystyki [18] Wytrzymałość Ofensywa Obrona Przywołanie
Cancer 147 176 179 51

Ekwipunek

Nożyczki: Cancer jest fryzjerem Lucy z powodu swojej broni, która wygląda jak para nożyczek z uchwytem w kształcie kleszczy kraba, które może również wykorzystać do cięcia włosów. Lucy wykorzystuje Raka, aby obciąć włosy, albo zrobić nową fryzurę dla niej lub jej wrogów. Cięcie włosów przeciwnika zdaje się go nokautować.[7] Wykazano również, że jego nożyczki są wystarczająco ostre, aby przeciąć metalowe przedmioty, takie jak miecz, czy topór.[3] Ponadto, nożyczki Raka mogą zostać użyte jako wytrychy do otwierania wszelakich zamków.

Po przywołaniu przez Lucy Cancera podczas jej walki w Wielkim Turnieju magicznym, dostaje najwyraźniej nową parę nożyczek. Są one dłuższe, z kwadratowymi końcówkami oraz nie posiadają już uchwytu w kształcie kleszczy kraba.[19]

Występy w innych Mediach

Happy w butach

OVA 2 - Cancer called to style Erza's hair.jpg

Cancer zmienia fryzurę Erzie

Cancer pojawia się wraz z Virgo jako trzeci prezent Happy'ego dla króla i księżkiczki.

Akademia Wróżek - Yankee-kun i Yankee-chan!

Cancer pełni rolę fryzjera Lucy. Jest wezwany do zrobienia fryzury Erzie na randkę z Siegiem z Akademii Era. Rak pojawia się również jako część personelu Akademii Wróżek, gdzie podczas montażu zostaje nazwany przez Carlę dłużnikiem studentów, choć nie wiadomo, jaka jest jego rzeczywista rola w personelu.[20]

Główne Walki

Ciekawostki

  • Lucy wzywa Cancera słowami: "Otwórz się Bramo Raka! Cancer!".[21]

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 Manga Fairy Tail: Rozdział 271, strona 11
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 8, strony 12-13
  3. 3,0 3,1 3,2 Anime Fairy Tail: Odcinek 6
  4. 4,0 4,1 Anime Fairy Tail: Odcinek 16
  5. Manga Fairy Tail: Rozdział 224, strona 17
  7. 7,0 7,1 7,2 Fairy Tail manga: Rozdział 79, strona 16
  11. Anime Fairy Tail: Odcinek 109
  12. Anime Fairy Tail: Odcinek 125
  13. Anime Fairy Tail: Odcinek 134
  14. Anime Fairy Tail: Odcinek 142
  18. Manga Fairy Tail: Tom 4, Zadowalający Bonus
  20. Anime Fairy Tail: OVA 2

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki