Fandom

Fairy Tail Wiki

Caelum

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Caelum jest jednym z Gwiezdnych Duchów należących do Srebrnych Kluczy. Jest aktualnie jedynym Duchem, nie występującym pod postacią humanoidalną.

Wygląd

Caelum przypomina latającą kulę ze skrzydłami, w której ciągle coś się obraca i buczy. W zależności od potrzeby, może przybierać różne formy.

Osobowość

Caelum, będąc przedmiotem nie posiada osobowości. Ale wydaje się, że posiada uczucia, ponieważ przekierował wystrzeliwany przez siebie promień tak by nie trafić w Lucy.

Historia

Jest byłym już Duchem należącym do Angel, członkini Oracion Seis, oraz Katji, córki byłego ucznia Willa Nevilla. nie wiadomo, jak weszły one w jego posiadanie. Jest aktualnie jedynym Duchem, który po pojawieniu się w serii nie został własnością Lucy.

Magia i Umiejętności

Broń: Caelum jako jedyny ze srebrnych kluczy umie walczyć i jedyny ze wszystkich kluczy umie zamieniać się broń o trzech formach.

  • Działo: Caelum zmienia się w potężną broń miotającą o olbrzymim zasięgu. Był w stanie "zabić" dwa Duchy Zodiakalne. Z jakiegoś powodu zakrzywił wystrzeliwany przez siebie promień, tak by ominąć Lucy.
  • Latająca: Caelum zmienia się w latającą kulę ze skrzydło-podobymi wyrostkami. Może to być jego forma obronna albo tryb czekania na decyzję Właściciela. Być może jest to też jedyna forma w jakiej Caelum może się poruszać, aczkolwiek nie zostało to udowodnione.
  • Miecz: Caelum zmienia się w gigantyczny miecz z owalnym zakończeniem przy rękojeści.

Nieśmiertelność: Jako Gwiezdny Duch, Caelum nie może umrzeć, chyba że w jakiś sposób utknie w świecie ludzi.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki