Fandom

Fairy Tail Wiki

Byro Cracy

2107stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Byro Cracy (バイロ・クラキ, Bairo Kuraki) to ziemski odpowiednik Byro z Edolas oraz Liderem Korpusu Legionu.

Wygląd

317px-Byro full body.png

Wygląd Byro.

W przeciwieństwie do swojego Edoliańskiego odpowiednika, Byro jest wysokim i muskularnym mężczyzną, ma białe włosy ułożone w fryzurę w stylu Laxusa, przy czym większość z nich jest zaczesana do tyłu, posiada szare oczy i wystające kości policzkowe. Tylko szczegół na twarzy posiada wspólny ze swoim Edoliańskim odpowienikiem, są to dwie kępki włosów po obu stronach brody.

Osobowość

Byro jest spokojny i opanowany, nie okazuje zbyt wielu emocji. Nigdy się nie uśmiecha, chociaż zmienił to po imprezie u Fairy Tail oraz po słowach Natsu, pierwszy raz się uśmiechając, ku przerażeniu reszty Legionistów [1]. Posługuje się grzecznościowymi zwrotami, kończąc swoje zdania formalną spójką "-desu".

Fabuła

Saga Klucz Rozgwieżdżonego Nieba

Byro po raz pierwszy pojawia się na swojej gigantycznej ośmiornicy, Kanaloii. Spostrzega, iż zwierzę jest niespokojne i pyta, czy również ma mieszane uczucia. Twierdzi, że nadeszła wojna, a on nie odpuści nikomu, kto mu się przeciwstawi.

Po raz drugi zjawia się, kiedy dochodzi do konfrontacji Natsu z Ziemskim Sugarboyem. Karci swojego podwładnego za zapomnienie o ich głównym celu. Pyta czy znaleźli Lucy Heartfilię. Tamten utrzymuje, że wkrótce będzie już w ich rękach. Natsu i Happy są przekonani, że Byro to ośmiornica, ale Sugarboy wyprowadza ich z błędu. Mężczyzna informuje ich, że przybyli porwać Heartfilię i rozkazuje Sugarboyowi szybko pozbyć się tych, którzy stoją mu na drodze, a następnie wrócić do przerwanej misji.

Magia i umiejętności:

Magia Anulowania: Byro dzięki umiejętnościom pozyskanym w Zentropii może anulować każdą magię, przez co "magowie w starciu z nim przestają być magami". Wyjątkiem było Ciemne Rondo Midnighta połączone z jego Odbiciem, które przełamało zasięg Byro.

  • Boska Strzała: Byro tworzy dużą strzałę stworzoną z fioletowej energii i wysyła ją wprost na przeciwnika. Użył tego zaklęcia, gdy miał zamiar ukarać Coco za zdradę Zentropii.

Zwiększona wytrzymałość: Byro był w stanie znieść ataki fizyczne Gildarts'a tylko przez blokowanie ich ramionami.

Zwiększona siła: Walcząc z Gildartsem Byro wykazał się również siłą pozwalającą mu walczyć z nim na równi.

Mistrz walki wręcz: Walczył z Gildartsem wielokrotnie i z powodu ich wyrównanego poziomu trwało to za każdym razem bardzo długo. Bez problemu także poradził sobie z Natsu.

Walki

Odniesienia

  1. Anime Fairy Tail: Odcinek 151

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki