Fandom

Fairy Tail Wiki

Bora

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Bora jest jednym byłych członków gildii Titan Nose, skąd został wyrzucony za używanie tzw. Nielegalnej Magii, a mianowicie Zauroczenia.

Wygląd

Bora jest wysokim mężczyzną, który zasadniczo może się podobać. Ma ciemne włosy zaczesane na jedną stronę ciemne oczy i tatuaż nad swoją prawą brwią, przedstawiający dwa połączone półkola.

Nosi bordowe spodnie i jasną koszulę, a do tego płaszcz z symbolem chaosu.

Osobowość

Bora jest zimną i złą osobą, opisywany przez Lucy Heartfilię jako najgorszy mag świata, ze względu na jego nadużywanie magii dla własnych celów, oszukiwania ludzi i sprzedawania ich w niewolę. Znany jest z używania nielegalnej magii i został wydalony z gildii Titan Nose. Jego pozowanie na miłego, życzliwego i rycerskiego człowieka było podstępem, by kontynuować swoje cele i Bora fałszywie podawał się za maga Salamandra, a nawet stawał się zdenerwowany, kiedy ktoś uznawał, że to nie on. Ukazywany jest jako napuszony, dumny, i chcący pokazywać swoje umiejętności magiczne dla błahych rzeczy człowiek. Podobnie, zdaje się posiadać pogardę do cudzej magii, lekceważąco rzuca klucze Lucy w wodę i tym samym uniemożliwia jej korzystanie z nich.

Historia

Bora and Juvia.jpg

Bora i jego eks-dziewczyna, Juvia.

Niegdyś był członkiem jednej z pomniejszych gildii, Titan Nose, skąd został wydalone za używanie niedozwolonej magii, Zauroczenia. Założył więc gang i zaczął trudnić się porywaniem dziewcząt do Brago, gdzie sprzedawał je na targu niewolników.

Jeszcze będąc w gildii, był chłopakiem Juvii Loxar. Jednakże porzucił ją ze względu na otaczający ją deszcz, przez który nigdzie razem nie mogli wyjeżdżać.

Fabuła

Saga Macao

Poznajemy go w momencie, kiedy zajmuje się podrywaniem dziewcząt w Hargeon, za pomocą nielegalnej magii, Zauroczenia. Udaje mu się niemalże omamić Lucy, jednakże przypadkowa interwencja Natsu zapobiega temu.
830px-Bora gives Natsu his autograph.jpg

Bora wręcza Natsu swój autograf.

Chłopak był przekonany, że to Bora jest Igneelem, smokiem, którego szuka. Gdy pyta Bory, kim on w zasadzie jest, jego "dziewczyny" nokautują Natsu. Bora wspaniałomyślnie mu wybacza i nawet obdarza swoim autografem. Zaraz po tym zdarzeniu się oddala, wpierw zapraszając dziewczyny na przyjęcie na jachcie.

Pojawia się później w parku, gdzie Lucy marzy o przyłączeniu się do Fairy Tail. Wmawia jej, że to on jest ów słynnym Salamadrem z Fairy Tail i obiecuje, że wstawi się za nią do Mistrza, pod warunkiem, że przyjdzie na jego statek. Lucy zgadza się.

Na statku Lucy stara się być bardzo uprzejma dla Bory. Gdy ten próbuje uśpić ja za pomocą magii snu, buntuje się i stwierdza, że chce być w Fairy Tail, ale nie ma zamiaru być jego kobietą. Wtem do kajuty wchodzą poplecznicy Bory, niosąc... wszystkie dziewczyny z przyjęcia. Jak się okazuje, Bora jest naprawdę łowcą niewolnic.

Przybywa Natsu, chcąc walczyć z Borą za podawanie się za maga Fairy Tail. Jednakże bycie na statku, spowodowało u niego chorobę lokomocyjną. Happy zabiera Lucy z pokładu. Bora każe je zestrzelić. Lucy używa Wodnika, by zawrócić statek do portu.

W porcie Natsu odzyskuje siły i jak się okazuje, to on jest prawdziwym Salamandrem, członkiem Fairy Tail i potężnym magiem znającym jedną ze starożytnych magii, Zabójców Smoków. Szybko pokonuje Borę, ale za szkody jakie wyrządzili, muszą razem z Lucy i Happy'm uciekać. Bora zostaje prawdopodobnie aresztowany.

Saga Loke

Pojawia się jako jeden z uczestników przedstawienia, w którym gra Drużyna Natsu. Podobno jego niewolnice miały zostać dziewczynami na plakaty (tylko w anime).

Magia i Umiejętności

Magia Ognia: główną magią Bory jest Magia Ognia, więc mógł się on podszywać pod Salamadra. Jednakże, jak stwierdził Natsu, jego ogień smakuje okropnie.

  • Czerwony Dywan: Magia Bory przyjmuje postać elastycznego, czerwone podkładu, dzięki, któremu
    • Czerwony Dywan
    • Znakomity Bat
    • Znakomity Tajfun
    • Czerwony Deszcz
    • Piekielna Znakomitość
    • Czerwona Czaszka
    • Pierścienie Bory
    może on się unosić w powietrzu.
  • Znakomity Bat : Wiele pojedynczych nici utkanych z jego magi kierowanych jest w stronę przeciwnika, użyte przeciwko Happy'emu. Przy kontakcie pociski wybuchają.
  • Znakomity Tajfun: Magia Bory przyjmuje formę cyklonu i podąża w stronę przeciwnika
  • Czerwony Deszcz: Wiele pojedynczych pocisków zrobionych z magii Bory, atakują jego przeciwnika
  • Piekielna Znakomitość : Bora gromadzi magię w dłoniach i wyrzuca ją w formie potężnego pojedynczego promienia, którym może "przejechać" przez daleki dystans, nawet długości całego miasta.
  • Czerwona Czaszka : Bora wysłał płomienną kulę z czaszką w kierunku Natsu (tylko w anime)
Telekineza: Bora jest w stanie zdalnie kontrolować rzeczy dzięki Telekinezie, wydaje się być dość biegły
Telekinesis.gif

Zaklęcie telekinezy

w tego typu magii, która została pokazana gdy uniósł wino Lucy Heartfili ze szklanki, wierząc, że dziewczyna jest nieświadoma tego, że w napoju znajduje się środek nasenny.

Magia Snu: Magia ta pochodziła z pierścienia Bory, umożliwiała mu uśpienie danej osoby.

Nielegalna Magia: Bezpośredni powód wydalenia Bory, jakoż że niektóre zaklęcia są uważane za niebezpieczne, bądź nieetyczne, są zaliczane do nielegalnych.

  • Zauroczenie: Zaklęcie magii kontrolującej, ofiara tego zaklęcia zakochuje się w osobie, która je rzuca. Jednakże zaklęcie jest nieskuteczne, gdy osoba wie, że jest ono stosowane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki