Fandom

Fairy Tail Wiki

Bloodman

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Share

Bloodman (ブラッドマン, Buraddoman) jest członkiem elitarnej grupy chroniącej Spriggana - Dwunastki Spriggana.

Wygląd

Osobowość

Fabuła

Saga Imperium Alvarez

W świetle nadchodzącej walki pomiędzy Ishgarem i Imperium Alvarez, Bloodman otrzymał bezzwłoczny rozkaz stawienia się w zamku na spotkaniu Cesarza Spriggana i reszty Dwunastki Spriggana, niestety z powodu zbyt dużej odległości od pałacu nie mógł się stawić.

Jednakże Bloodman został później zmobilizowany razem z innymi członkami Dwunastki Spriggana do ataku na Ishgar i zdobycia Serca Wróżki. Zrównał się on z flotą która miała zaatakować od północy, razem z dwoma nieznanymi jeszcze członkami elitarnej grupy. Gdy w końcu dotarli w wyznaczone miejsce, Bloodman rozpoczął walkę z połączonymi siłami Sabertooth i Blue Pegasus, zabijając każdego na kogo się natknął.

Magia, klątwy i umiejętności

Pierwsza Pieczęć (第一の印, Dai-ichi no In) - ciało Bloodmana składa się z Cząstek Bariery Magicznej, którymi może dowolnie manipulować, np.: rozciągając rękę na bardzo daleki dystans, w celu trafienia wroga. Przede wszystkim może użyć tej zdolności do chronienia się przed atakami fizycznymi i magicznymi, podobnie jak to robił Keyes. Jednak gdy chce zaatakować fizycznie wroga, musi pozostać w fizycznej formie, nie mogąc się bronić. Potrafi także wyzwolić cząstki ze swojego ciała w najbliższym otoczeniu, które wdychane zabijają, z wyjątkiem osób o wyjątkowych płucach (np.: Gajeel i jego żelazne płuca Smoczego Zabójcy).

Druga Pieczęć (第二の印, Dai-ni no In) - po użyciu Pierwszej Pieczęci, Bloodman może wyzwolić Drugą, przywołując liczne i ogromne stosy czaszek, które więzią w sobie i kradną życie z ofiar. Może zostać rozwiane przez ataki magiczne mające w sobie święty pierwiastek.

Trzecia Pieczęć (第三の印, Dai-san no In) - używając tej Pieczęci Bloodman zmienia kształt swojego ciała, przybierając postać wyraźnie złożoną z licznych Cząstek Bariery Magicznej. W tej formie Bloodman może używać wszystkich Klątw członków Tartarosa, a nawet Magii Lodowego Zabójcy Demonów Silvera.

Klątwa Bomb

Tenga Goken (天下五剣, Tenga Goken)

Tenchi Kaimei (天地晦冥, Tenchi Kaimei)

Magia Lodowego Zabójcy Demonów (氷の滅悪魔法, Kōri no Metsuaku Mahō)

Klątwa Cierni (荊の呪法, Ibara no Jūhō)

Klątwa Absorpcji

Wzmocnienie (強化, Kyōka)

Klątwa Kataklizmu

Macro (命令 (マクロ), Makuro)

Klątwa Odczuć

Nekromancja (死人使い (ネクロマンサー), Nekuromansā)

Ogromna moc klątw

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki