Fandom

Fairy Tail Wiki

Bisca Connell

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Biska Connell — z domu Mulan jest imigrantką z zachodu i członkiem Fairy Tail. Rok po zaginięciu drużyny Tenrou wychodzi za mąż za Alzacka Connella. Razem mają córkę Asukę Connel.

Wygląd

Bisca jest młodą kobietą o zielonych, długich i prostych włosach, sięgających do dolnej części pleców. Ma fioletowe oczy, a na jej ustach zawsze jest czerwona szminka. Po przeskoku, jej twarz nabrała ostrzejszych rysów, dolna część jej włosów jest teraz związana w gruby warkocz. Przed X786 Bisca nosiła strój bardzo utrzymywany w stylu kowbojskim. Jej szyję osłaniała chusta a na nogach miała długie czerwone buty. Odziana była w krótką czarną suknię, która w górnej i dolnej części posiadała grube białe pasy. W anime, podczas konkursu na Miss Fairy Tail Bisca miała na sobie fioletowe bikini.

Lokalizacja znaku gildii jest nieznana.

Osobowość

Bisca jest osobą bardzo miłą i sympatyczną. łatwo nawiązuje przyjaźnie, szybko akceptuje nowych członków jak Lucy i Juvia i stara się stworzyć im jak najlepsze warunki aklimatyzacji.

Uwielbia Erzę, która jest dla niej wzorem kobiety, szczególnie, gdy dowiedziała się, że używają tej samej magii. Bisca jest osobą, która kocha Fairy Tail i gotowa jest walczyć w imię swych towarzyszy. Jej uparta osobowość znika, gdy ma do czynienia ze swoim ukochanym, Alzackiem Connellem, którego zawsze skrycie kochała. W X785 biorą ślub, a później mają dziecko: Asukę Connell.

Nie lubi słodyczy, ale nie wiadomo dlaczego.

Historia

Biska nie urodziła się we Fiore, jest, tak jak Alzack imigrantką z zachodu. Szybko się jednak zaaklimatyzowała i przystąpiła do gildii.

124 - Bisca and Alzack wedding.PNG

Ślub Bisci i Alzacka

W X785 roku zostaje żoną Alzacka. Mają razem córkę, Asukę - w X791 roku ma sześc lat.

Fabuła

Saga Phantom Lord

Saga Festiwal Walki

Saga Oración Seis

Saga Edolas

Saga Wyspa Tenrō

Saga X791

Saga Klucz Rozgwieżdżonego Nieba

Saga Wielki Turniej Magiczny

Magia i Umiejętności

Wide Shot.jpg

Rozległy Strzał

Requip zwany "Kanonierską" (銃士 ザ・ガンナー Za Gannaa): Bisca, podobnie jak Erza, może przywoływać różne rodzaje broni palnej, jak rewolwery czy strzelby.

Przywołuje:

  • Podwójne Rewolwery: bardziej niż rewolwery, przypominają one pistolety maszynowe, Bisca użyła ich podczas walki z Phantomem.
  • Karabin Snajperski: Biska do strzelania z bardzo odległych celów przywołuje dalekosiężny karabin.
  • Przechwycenie Celu: Strzał Naprowadzany: Bisca może, dzięki temu "wybrać" sobie cele, do których strzela.
  • Shotgun: Ataki są wolniejsze, ale za to zdecydowanie potężniejszy.
  • Rozległy Strzał: Wystrzela pojedynczy strzał o olbrzymim zasięgu.

Ciekawostki

  • W swoim pokoju we Wróżkowych Wzgórzach, trzyma olbrzymią liczbę zwierząt, niektóre z nich są egzotyczne np. lwy i słonie.
  • To ona oświadczyła się Alzack'owi.
  • Nosiła ona kiedyś pseudonim o nazwie Moulin Rouge.
  • Podawała się za maga Fairy Tail zanim dołączyła do gildii.
  • Ma mysz o nazwie Sunny.
  • To dzięki Erzie dołączyła do gildii. Opowiada o tym odcinek 203.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki