Fandom

Fairy Tail Wiki

Bickslow

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Artykuł miesiąca

Bickslow jest członkiem Fairy Tail i drużyny Raijinshu.

Wygląd

B mark.jpg

Znak Bickslowa

Wygląd Bickslowa można określić jako "straszny". Zwykle chodzi w ciemnej zbroi, osłaniającej niemalże całe jego ciało, a twarz zasłania przyłbicą. Jak się okazuje,
Twarz Bickslowa.jpg

Twarz Bickslowa

kiedy zdejmie zbroję ma na twarzy tatuaż, wyglądający jak rozciągnięta postać ludzka. Jego włosy są czarno-niebieskie i przystrzyżone w dosyć fantazyjny sposób. Oczy ma czerwone.
361px-Figure eyes.jpg

Bickslow po ściagnięciu przyłbicy

Znak gildii znajduje się na jego... języku i jest czarny.

Osobowość

Bickslow wydaje się być osobą całkowicie szaloną i nieprzewidywalną. Nie przejmuje się walką z przeciwnikiem, a jego beztroski sposób bycia irytuje innych ludzi. Jednakże w jego zachowaniu jest coś mrocznego i okrutnego, brak w jego zachowaniu litości i jakiegokolwiek rozsądku, a jego samego nie wiele obchodzi, po za zapewnieniem "zabawy" swoim lalkom, które są właściwie ludzkimi duszami uwięzionymi w marionetkach.

To on nazwał Lucy "Królową Cosplay'u", a potem śmiał się razem z Happym z jej domniemanego związku z Loke.

Ulubioną rzeczą Bickslowa są jego lalki i duszyczki w nich zamknięte. Z jakiegoś powodu nie znosi białej magii.

Historia

Aktualnie, jego historia nie jest znana. Wiadomo tylko, że od początku jest członkiem swojej drużyny, a w gildii nie bywał (jak reszta jego drużyny) od dłuższego czasu, nie miał więc okazji poznać nowych członków, a swoje wyobrażenie o nich budował na podstawie zasłyszanych informacji. W sadze Wyspa Tenrō Freed Justine wybrał Bickslowa jako swojego partnera do egzaminu na maga klasy S.

Fabuła

Saga Festiwal Walk

Saga Edolas 

Zostaje wessany przez Animę, która pojawiła się w mieście Magnolia. Wraz z innymi obywatelami miasta zostaje przekształcony w Lacrimę, zostają jednak uwolnieni przez Mystogana, następnie wraca wraz z innymi ziemianami z powrotem dzięki odwrotnemu procesowi Animy. On, podobnie jak reszta członków gildii i obywateli Magnolii, nie zdaje sobie sprawy z wydarzeń związanych z Edolas. 

Saga Próby

Bickslow pojawia się w gildii wraz z Freedem i Evergreen, gdzie witają Lisannę. Dziewczyna jest zaskoczona, mówi bowiem, że rzadkim widokiem jest zastanie ich w Fairy Tail. Chwilę później on i Nab wszczynają w gidlii bójkę.  Nadszedł dzień ogłoszenia kandydatów na nowego maga klasy S. Mistrz Makarov wybrał przyjaciela Bixlow'a , Freeda Justine na jednego z kandydatów, Bickslow zostaje jego partnerem. Blisko Wyspy Tenrou, kiedy Makarov ogłosił "start" pojedynkowi o rangę maga klasy S, Freed oraz Bixlow jako pierwsi dotarli na wyspę i wybrali sobie tunel "walki". Cana oraz Lucy dotarły ostatnie i trafiły na walkę z Freedem i Bixlowem. Mężczyźni przegrali, bo tego chciał Freed. Mężczyźni wycofują sie z Egzaminu. 

Kiedy po drodze widzą sygnał ostrzegawczy, natychmiast wracają na wyspę. On i Freed przybywają, aby uratować Lisannę i Mirajane, i biorą udział w walce z Rustyrouse. 

Saga X791

Bickslow wraz z resztą drużyny Tenrou zostaje uratowany przez Biscę, Alzaca, Jeta, Droya, Maxa, Warrena i Trimensa  z Blue Pegasus. Widzi, jak Mavis Vermilion ujawnia, iż to ona uch uratowała, a następnie znika. On, wraz z resztą zaginionych członków, powraca do Fairy Tail i jest mile widziany z powrotem przez Romea.

Saga Klucz Rozgwieżdżonego Nieba

Magia i Umiejętności

Magia Seidhr (Posiadanie Ludzi): Magia Bickslowa, umożliwia mu przejęcie kontroli nad duszami ludzi i umieszczenie ich w lalkach, nad którymi ma kontrolę. Jego magia pozwala mu również na zaglądanie w głąb duszy, dzięki czemu może rozpoznać rasę danej osoby, tak jak to było w przypadku Lokiego. Jednakże, sam Bixlow, jest bardzo słaby fizycznie.

Zaklęcia:

  • Formacja Liniowa: Lalki układają się w jedną linię, co powiela i łączy ich atak w potężny promień.
  • Formacja Zwycięska: Nie wiadomo czy jest formacja, czy też strategia, efekt jest nieznany, ze względu na to, że Gray zamroził jego lalki zanim go wykonały
  • Formacja X: lalki układają się na kształt litery X i chronią Bickslowa przed atakami.
  • Formacja Barionowa: Lalki układają się w pięciobok, po czym wystrzeliwują potężny promień energii.

Figurowe Oczy: Bickslow ma możliwość, używając mocy swoich oczu, do przejmowania duszy danej osoby i zaklęcie jej w lalkę. Potrafi także z ich pomocą kontrolować ruchy osoby, która spojrzy mu w oczy.

Główne Walki

Ciekawostki

Bickslow and his dolls.png

Od dołu do góry: Pappa, Pippi, Peppe, Poppo i Puppu.

  • Jego lalki nazywają się Pappa, Peppe, Pippi, Poppo i Puppu.
  • Niektóre lalki użyte podczas jego walki z Lokim oparte są na postaciach z mangi Hiro Mashimy "Soul Monster".

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki