Fandom

Fairy Tail Wiki

Belserion

2107stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ochronimy wszystkich ludzi!

Belserion do Irene Belserion w "Smocze Ziarno"

Belserion (ベルせリオン, Beruserion) znany też jako Smok Cnoty (賢竜, Kenryū) był Smokiem pomagającym ludziom podczas Smoczej Wojny Domowej.[1]

Wygląd

Belserion jest ogromnym Smokiem z dużą ilością łusek przebiegających przez jego ciało, aż do skrzydeł. Jego najbardziej charakterystyczną cechą są jego kły, rozciągające się po obu stronach twarzy jak u mamuta. Ma także długie rogi wystające z tyłu jego głowy.

Osobowość

Belserion jest lojalnym i sprawiedliwym Smokiem, chcącym stale służyć i chronić swoją królową, Irene, nawet gdy ta czuła, że ten spłacił swój dług wobec niej. On również bardzo dba o ludzi z powodu uratowania jego życia przez nich.[2]

Historia

Jakiś czas w przeszłości, życie Belseriona było w niebezpieczeństwie, jednak został uratowany przez poprzednika Irene, przez co postanowił ją chronić.[3]

Następnie Belserion został pokazany w scenie powrotu do Królestwa Dragnof z jego patrolu na Zachodzie, prosząc strażników o lokalizację Irene. Znalazł ją na podwórzu i powiedział jej, że zachodnie Smoki niedługo zaatakują Ishgar i stanowczo wyraził swoje pragnienie ochrony wszystkich ludzi.[2] Po pewnym czasie bierze udział w wojnie, w której zostaje ranny. Mimo tego, jego pragnienie ochrony ludzkości nie zmalało. Smok i Irene spierają się ze sobą w kwestii zadłużenia Belseriona. Irene prosi go, by też mogła walczyć, co ten uznaje za absurdalne. Irene proponuje mu złączenie jego mocy z nią, dzięki czemu powstała Magia Smoczego Zabójcy.[4]

Magia i Umiejętności

Magia Smoczego Zabójcy (滅竜魔法 Metsuryū Mahō): Belserion, będąc Smokiem posiadał magię, nazwaną później Magią Smoczego Zabójcy, którą podarował Irene.[5]

Lot: Jak wszystkie Smoki, Belserion posiadał skrzydła, służące do lotu.[6]

Zwiększona Wytrzymałość: Po walce z zachodnimi Smokami widać na Belserionie wiele blizn i skaleczeń, jednak nie utrudniło mu to jego rozmowy z Irene.[7]

Ogromna Inteligencja: Belserion jak i inne smoki posiada wysoki iloraz inteligencji.

Cytaty

(do Irene Belserion) "Ochronimy wszystkich ludzi!"[2]

Walki i wydarzenia

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 514, strona 3
  2. 2,0 2,1 2,2 Fairy Tail Manga: Rozdział 514, strona 2-6
  4. Fairy Tail Manga: Rozdział 514, strona 10-12
  7. Fairy Tail Manga: Rozdział 514, strony 10-11

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki