Fandom

Fairy Tail Wiki

Belno

1967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Belno była członkiem Rady Magii. Po wystrzeleniu Etherionu została zmuszona do jej opuszczenia.

Wygląd

Belno.jpg

Belno

Belno jest wysoką, starszą kobietą. Jak pozostali członkowie Rady, nosi płaszcz, a pod nim fioletowy golf. Jej cechą charakterystyczną jest długi nos, który sprawia, że wyglądem przypomina czarownicę. Ma jasne włosy o piaskowym odcieniu, które związuje w kucyk.

Osobowość

Podobnie jak pozostali członkowie Rady jest przeciwnikiem działalności Fairy Tail. Sprawia jednak wrażenie bardziej przyjaznej niż jej były współpracownik, Org.

Fabuła

Saga Macao

Belno jako członek Rady Magii bierze udział w spotkaniu, którego głównym tematem są problemy jakie stwarza Gildia Fairy Tail.

Saga Lullaby

Rada Magii dowiaduje się w czasie spotkania, że Lullaby zostało zniszczone przez Fairy Tail. Belno milczy, kiedy Siegrain i Ultear Milkovich uznają Fairy Tail za bohaterów dnia.

Belno jest obecna przy przesłuchaniu Erzy Scarlet. Jest zszokowana, kiedy do sali wpada Natsu Dragneel przebrany za oskarżoną.

Saga Phantom Lord

W czasie przesłuchania, dotyczącego wojny z Phantom Lord, zmęczony Makarov zasypia. Jego zachowanie rozwściecza Belno, choć inni członkowie Rady zareagowali na to śmiechem.

Saga Wieża Niebios

Zaskoczona Belno.jpg

Zaskoczona Belno

Belno pojawia się na spotkaniu Rady Magii, na którym trwa debata na temat Wieży Niebios. Org jest zaskoczony jej istnieniem, bowiem żył w przekonaniu, że wszystkie wieże zostały zniszczone osiem lat temu. Belno informuje go, że została się jeszcze jedna na wybrzeży Królestwa Caelum. Leiji natomiast oświadcza, iż kontroluje ją człowiek o imieniu Jellal.
Reakcja Rady magii na Etherion.png

Reakcja Rady na pomysł Siegraina

Gdy inni sugerują zniszczenie wieży za pomocą niewielkiej armii, wściekły Siegrain nazywa ich słabeuszami. Stwierdza, że żeby zniszczyć wieżę należy posłużyć się Etherionem. Pomysł młodego członka Rady szokuje Belno i jej towarzyszy.
Belno głosuje.png

Belno głosuje za wystrzeleniem Etherionu

Później, Org zarzuca, że Etherion jest zbyt niebezpieczny i zabije wielu niewinnych ludzi. Leiji zgadza się z młodszym członkiem Rady, Siegrainem, uważając, że należy poświecić kilka osób dla dobra innych. Belno przytakuje Leijiemu i głosuje za wystrzeleniem Etherionu.

Reszta Rady jest przeciwna pomysłowi Siegraina dopóki ten nie wspomina o Jellalu, człowieku, który zamierza wskrzesić Czarnego Maga, Zerefa. To jeszcze bardziej nimi wstrząsa. Wszyscy, poza Shitou Yajimą głosują za zniszczeniem Wieży za pomocą Etherionu.

Po wystrzeleniu Etherionu, okazuje się, że Wieża wyszła z ostrzału bez uszczerbku( przybrała formę lacrimy). Belno ucieka z budynku, który zaczyna się zawalać za sprawą magii Ultear Milkovich, Łuku Czasu.

Po tych wydarzeniach utworzono nową Radę Magii. Belno nie jest już jej członkiem.

Saga Tartarus

Belno Found Dead in her House.png

Magowie odnajdują martwą Belno

Gdy Tartarus zaczyna odnajdywać i zabijać wszystkich byłych członków Rady Magii, magowie Fairy Tail jadą do Belno by ją chronić. Kiedy przybywają do jej domu znajdują ją martwą. Po chwili zdają sobie sprawę, że w jej domu nie ma śladów walki. Dochodzą do wniosku, że kobieta została zamordowana po "cichu".

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki