Fandom

Fairy Tail Wiki

Banaboster

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Banaboster (バナボスタ, Banabosuta) jest mistrzem gildii Twilight Ogre.

Wygląd

Banaboster wygląda na mężczyznę w średnim wieku, z twarzą ogoloną na styl wojskowy. Ma szeroką szczękę i usta oraz gruby nos. Jego cienkie brwi sięgają do włosów. Nosi przyciemniane okulary.

Mężczyzna ubiera się w prążkowany garnitur i pelerynę spiętą klamrą ze znakiem Gildii Twilight Ogre. Pojawia się paląc cygaro.

Osobowość

Banaboster jest arogancki, niegrzeczny i łatwo wpada w gniew. Z niecierpliwością w głosie i bez wyszukanego słownictwa ponagla Makarova do zapłaty długu, którego narobiło sobie Fairy Tail. Wścieka się, kiedy Dreyar proponuje pokojowe negocjacje.

Z drugiej strony, nie jest tak do końca okrutny. Oświadczył, że kiedy Fairy Tail zapłaci, nie będą ich dłużej nękać. Na marginesie warto dodać, że Twilight Ogre narobiło więcej strat w gildii Fairy Tail, niż w rzeczywistości zapożyczyli.

Fabuła

Saga X791

Makarov vs Banaboster.png

Banaboster i Makarov

Banaboster rząda od Makarova zapłaty. Trzeci Mistrz się zgadza, ale przy okazji, wraz z Erzą i Mirajane, oznajmia, że zapłacą im także za wszystkie krzywdy i zniszczenia, jakie wyrządzili Fairy Tail przez te siedem lat. Następnie przystępują do oddania długu.

Saga Wielki Turniej Magiczny

Saga Tartarus

Walki i wydarzenia

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki