Fandom

Fairy Tail Wiki

Bacchus Groh

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Share

Bacchus Groh (バッカス・グロウ, Bakkasu Gurō) jest magiem Klasy-S gildii Quatro Cerberus.

Wygląd

Bacchus ma długie czarne włosy związane w "koka" obwiązanego białym materiałem.Ma czerwone oczy, a pod nimi znajdują się (prawdopodobnie) nalepki z małymi czarnymi trójkącikami. Jego brwi są długie i czarne. Na ramionach nosi niebieską "zbroję", która zasłania mu ręce, ramiona i kark. Klatka piersiowa jest odsłonięta. Na nogach ma luźne, brązowe spodnie sięgające za kolana i obwiązane w pasie pomarańczowym materiałem. Na stopach ma czarne buty, które kończą się zaraz nad piętą. Znak jego gildii jest czerwony i znajduje się na plecach.

Osobowość

Bacchus jest kobieciarzem i lubi pić, co zostaje pokazane, gdy pokonał Canę w piciu. Jest też bardzo śmiały i trochę arogancki. Dosyć często powtarza zdanie "Moja dusza drży !" przed walką. Dotrzymuje również obietnic. Sprawia też wrażenie, jakby to, co działo się naokoło niego niezbyt go interesowało. Jest bardzo lojalny wobec swojej gildii.

Z jego Karty Gildii można się dowiedzieć, że lubi alkohol, a nie lubi poranków.

Historia

Fabuła

Saga Wielki Turniej Magiczny

Saga Tartarus

Saga Imperium Alvarez

Magia i umiejętności

Ekwipunek

Ciekawostki

  • Bacchus to jedno z imion Dionizosa, greckiego boga wina, dzikiej natury i winnej latolośli. Może to mieć związek z tym, że Bacchus pokonał Canę Alberonę w piciu.
  • Według jego Karty Gildiowej, jest nie tylko magiem klasy-S Quatro Cerberus, ale także asem tej Gildii.

Walki i wydarzenia

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki