Fandom

Fairy Tail Wiki

Asuka Connell

2087stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij

Asuka Connell (アスカ・コネル Asuka Koneru) jest córką magów Gildii Fairy Tail, Alzacka i Bisci Connellów.

Historia

Rok po zniknięciu Wyspy Tenrō, para magów z Fairy Tail, Alzack Connell i Bisca Mulan biorą ślub, a owocem ich związku jest mała Asuka[1] ("A" w imieniu pochodzi od Alazcka, natomiast sufiks "-suka" od Bisuka, wersji czytanej imienia Biscii)[2]. Może jednak wystąpić błąd w tłumaczeniu, gdzie jej imię będzie pisane jako "Asca".

Fabuła

Saga X791

Alzack wspomina o tym, że on i Bisca mają córkę, gdy rozmawiają z Erzą i Lisanną o swojej rodzinie.[3]

Saga Klucz Gwiaździstego Nieba

Uwaga: Wydarzenia, które miały miejsce w tej sadze wydarzyły się tylko w anime i nie są kanonem.

Saga Wielki Turniej Magiczny

Makarov welcomes FT team A in Crocus.png

Asuka przybywa do stolicy

Kiedy Asuka pojawia się w gildii wraz ze swoimi rodzicami, dostrzega Liliego. Jest nim tak zauroczona, że nie odstępuje go na krok.[7]

Kilka miesięcy później wraz z rodzicami przybywa do stolicy Fiore na Magiczny Turniej. Towarzyszą jej jeszcze członkowie Shadow Gear i Mistrz Makarov. Zamierza wraz z nimi oglądać zmagania reprezentantów Fairy Tail biorących udział w Wielkim Turnieju Magicznym. Siedzi na ramionach Dreyara, który dopinguje Drużynę Natsu i Wendy.[8]

Natsu burns Flare's hair.png

Natsu ratuje Asukę

Podczas samego Turnieju, Asuka kibicuje Fairy Tail siedząc na trybunach z pozostałymi członkami gildii.[9] W czasie walki Lucy z Flare Coroną była tak skupiona na dopingowaniu Heartfilii, że nie zauważyła za sobą włosa magini z Raven Tail. Flare wykorzystała ją jako zakładnika, w wyniku czego Lucy zaprzestała jakichkolwiek działań obawiając się o życie dziewczynki.[10] Na szczęście ratuje ją Natsu, który usłyszał kosmyk czający się za Asuką.[11] Sześciolatka wspiera obie drużyny przez wszystkie wydarzenia trzeciego dnia, pod koniec którego bierze udział w przyjęciu organizowanym przez magów Fairy Tail.[12] Przed rozpoczęciem walk czwartego dnia jest trzymana na rękach przez Biscę, skąd dopinguje nowo utworzoną Drużynę Fairy Tail.[13]

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 256, strony 5-6
  2. Manga Fairy Tail: Rozdział 260, okładka
  3. Manga Fairy Tail: Rozdział 256, strona 6
  4. Anime Fairy Tail: Odcinek 128
  5. Anime Fairy Tail: Odcinek 138
  6. Anime Fairy Tail: Odcinek 140

Więcej z Fandomu

Losowa wiki