Fandom

Fairy Tail Wiki

Arlock

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Arlock (アーロック, Ārokku) jest kapłanem kultu Avatar.

Wygląd

Arlock ma budowę mężczyzny w średnim wieku, jednak jego prawdziwy wygląd jest owiany tajemnicą; większość jego ciała jest zakryte czarną peleryną, na której tyle widnieje wzór insygnium, które przypomina półksiężycowy symbol jednej z liter greckiego alfabetu - epsilon. Jego peleryna jest zmodyfikowana i jej kołnierz na jego karku przypomina kształtem misę. Twarz Arlocka zakrywa ozdobna, metalowa maska, która w okolicach ust ma ryciny, które przypominają wąsy i brodę. Maska posiada szczeliny, umożliwiające oddychanie. Maska w okolicach oczy ma dziury, umożliwiające kapłanowi widzenie, tak samo jak posiada dziurki przy nosie. Arlock jest ubrany typowo, jak przedstawiciel religijny, z mitrą na głowie z symbolem Avataru, spod której wysuwają się jasne włosy, opadające na ramiona.

Osobowość

W dużej mierze osobowość kapłana jest spowita tajemnicą, tak jak i jego twarz. Jednak to co można było zobaczyć, jest typowe dla przywódców religijnych; wspiera ideologię kultu (osiągnięcie idealnego świata według zamysłu Zerefa i zniszczenie tych, którzy się temu sprzeciwiają) w członkach Avataru i wydaje się mieć wielkich szacunek od swoich podwładnych, z racji piastowanej przez niego funkcji.

Fabuła

Saga Avatar

Arlock zostaje ukazany we wnętrzu budowli Avataru, na zwołanym spotkaniu członków kultu. Zwracając uwagę na to upadek Sojuszu Balam,który przyniósł kres epoce Mrocznych Gildii, obwieszcza, że Avatar zostanie następcą paktu Mrocznych Gildii i ślubuje podbicie świata w imieniu Zerefa, eliminując każdego maga, który nie ogłosi swej lojalności Zerefowi.

Magia i umiejętności

Ekwipunek

Cytaty

  • (Do członków Avataru) "Nadszedł czas... Musimy oczyścić świat z magów, którzy sprzeciwiają się Zerefowi."
  • (Modląc się do Zerefa ) "Dzień oczyszczenia nadchodzi! Nasz Lordzie Zerefie, proszę przyjmij naszą skromną ofiarę... I prowadź nas ze szczytu świata magii... Zniszcz ten plugawy świat i odbuduj go na nowo..."

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki