Fandom

Fairy Tail Wiki

Aries (Zaćmienie)

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Aries Zaćmienia (アリエス Ariesu), "Białe Jagnię" (白羊宮 Hakuyōkyū) jest zaćmionym odpowiednikiem Aries, jednej z 12-tu zodiakalnych gwiezdnych duchów.

Wygląd

Zaćmiona Aries przeszła bardzo radykalną zmianę wyglądu z jej normalnej formy. Ma teraz opaloną skóra, długie i zaniedbane różowe włosy, a jej rogi są teraz złote zamiast brązowych. Aries Zaćmienia nosi strój z futra, składający się z białej sukienki bez rękawów, czarnych butów, które sięgają do kolan i czarnych rękawiczek, które kończą się w połowie jej ramion. Ona również wkłada różowe okulary, złote kolczyki i kołnierz z łańcuchów, które owijają się wokół jej ciała. Na plecach widać tatuaże "Kocham Cię" (愛 羅武勇 Airabuyū) i "Badass" (仏 恥 義理 Bucchigiri).[1]

Osobowość

Eclipse Aries' personality.png

Aries pokazuje jej niegrzeczną osobowość

W swojej nowej formie, Aries stała się dokładnym przeciwieństwem dawnej siebie; jest teraz bardzo niegrzeczna, lotna i sadystyczna, krzycząc, by ludzie prosili o przebaczenie, a także odczuwa przyjemność na myśl szkodzenia ludziom.[2] Ona jest również dumna ze swojego wyglądu, a także fakt, że jest to zawodnik ulicy, sprawia, że znieważa myśl, że jest przestępcą. Ponadto, Aries jest wrażliwa na wielkość piersi - w porównaniu do jej byłej formy, staje się speszona, gdy Juvia mówi o różnicy w wielkości piersi jej i jej odpowiednika.[3]

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Golden Horn Bomber.gif

Bombardowanie Złotymi Rogami

Bombardowanie Złotymi Rogami: Aries wskazuje palcami swojego przeciwnika, po czym jej rogi go atakują. Gdy bomby dosięgają cel - eksplodują.[3]

Przyzwanie Owiec: Aries przyzywa stado owiec, które - choć słabo - atakują przeciwnika[3] (nienazwane).

Nieśmiertelność: Jako, że Aries Zaćmienia jest Gwiezdnym Duchem, nie może zginąć, chyba, że byłaby zmuszona do pozostania w ludzkim świecie na długi okres czasu.[4] Jednakże Aries może utracić swoją nieśmiertelność po udanym wykonaniu Liberum. Wtedy pozostanie jej 12 dni życia.[5]

Ekwipunek

Magiczny Czterokołowiec: Aries używa Magicznego Czterokołowca, którego użyła, by przemierzyć pustynię. W świecie Gwiezdnych Duchów była znana z korzystania z niego, jako narzędzie ulicznych wyścigów. Pojazd został zniszczony przez Juvię, gdy kobieta użyła płynu chłodniczego pojazdu do nawodnienia siebie.[3]

Łańcuchy: Aries może używać swoich łańcuchów do walki. Baran ma tendencję do spinania w nie swoich przeciwników, a następnie - używając swojego Czterokołowca - wlec ich za szyję po ziemi.[3]

Walki i Wydarzenia

  • Zatrzymanie Liberum
  • VS Juvia (przegrana)

Odniesienia

  1. Fairy Tail Anime: Odcinek 205
  2. Fairy Tail Anime: Odcinek 208
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 Fairy Tail Anime Odcinek 212
  4. Fairy Tail Manga: Rozdział 144, strona 7
  5. Fairy Tail Anime Odcinek 206

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki