Fairy Tail Wiki

Aries

2026stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij

Aries (Baran) jest Gwiezdnym Duchem należącym do 12 Zodiakalnych Kluczy.

Wygląd

Aries anime.jpg

Pełen wygląd Aries

Aries jest uroczą, słodką dziewczyną z długimi różowymi włosami, przy końcówkach przypominającymi watę cukrową. Ma ciemno-fioletowe oczy i dwa brązowe różki, przypominające rogi barana na głowie. Zazwyczaj nosi puchaty stój w którego wkład wchodzą: biała, krótka sukienka bez rękawków ani ramiączek, długie, białe rękawiczki niezasłaniające palców, wysokie, puchate buty z dwoma różowymi pomponikami na każdym, przy nich widać prawdopodobnie brązowe podkolanówki, na nogach na jasno-żółte pończochy. Na szyi ma puchaty kołnierz. Z boków sukienki umieszczone są dwa pomponiki takie jak na butach z których zwisają dwa niebieskie krótkie paski wstążek. Czasem na na sobie przekrzywiony, brązowy pasek ze swoim znakiem zodiaku.

Osobowość

Aries jest bardzo nieśmiałym Duchem. Kiedy ktoś ją o coś obwini, to żeby nie mieć kłopotów, przeprasza, nawet jeśli w rzeczywistości niczemu nie jest winna. Bardzo chciałaby być użyteczna, ale brakuje jej umiejętności bojowych a przede wszystkim pewności siebie.

Historia

Aries used as a shield.jpg

Aries użyta jako tarcza przez Karen

Aries miała do tej pory najwięcej właścicieli ze wszystkich Duchów ukazanych w serii. Na swoje nieszczęście jednak, zazwyczaj trafiała na osoby okrutne lub przynajmniej niegodziwe. Jedna z jej poprzednich właścicielek, Karen Lilica, wykorzystywała ją jako tarczę, a dla kolejnej, Angel, była tylko przedmiotem pozbawionym uczuć. Dopiero Lucy ze swoją głęboką sympatią do duchów sprawiła, że nawet bojaźliwa Aries chciała ze wszystkich swoich sił jej pomóc.

Fabuła

Saga Oración Seis

Aries kontra Loke.jpg

Loke vs. Aries.

Zostaje przywołana przez Angel do walki z Lucy i Loke'm. Pomimo tego, że nie chcą oni walczyć ze sobą, robią to ze względu na swoich właścicieli.

Wraz z postępem ich walki, Angel wzywa Caleum i używa go do zestrzelenia Loke'go, tym samym trafiając również w Aries. Powracają oni do Świata Duchów niezdolni do walki. Po tym, jak Angel zostaje aresztowana, Aries, Scorpio i Gemini odnajdują Lucy i tworzą z nią kontrakt.

Saga Edolas

Lucy wzywa Aries, aby uniemożliwić Edoliańskim strażnikom schwytanie jej i jej przyjaciół. Aries atakuje żołnierzy magią wełny, pozwalając uciec Lucy i jej towarzyszom.

Saga Wyspa Tenrou

Podczas sprawdzianu na klasę S Lucy wzywa Aries, prosząc ją o ochronę jej i Cany przed atakami Bickslowa. Aries używa swojej magi, aby unieruchomić Bickslowa i jego lalki, tym samym pozwalając Lucy na ostateczne uderzenie. Podczas ostatniej próby pokonania Kaina Hikaru, Lucy wzywa Aries. Używa ona swojego uroku i rozprasza Kaina, a później atakuje go Wełnianą Bombą. Informuje ona potem Lucy, iż Loke uczy ją, jak ma odwrócić uwagę przeciwników, pomagając Lucy w walce. Jednak ta strategia nie powiodła się i Kain atakuje je z daleka wyrzucając je w powietrze i tym samym odsyłając Aries do świata Duchów.

Magia i Umiejętności

Wool Magic - Wool Bomb.gif

Wełniana Bomba

Magia Wełny: Magia Aries polega na tworzeniu i kontrolowaniu wełny oraz używania jej do atakowania wrogów.
  • Wełniana Bomba: (ウ-ルボム Ūru Bomu): czar ten powoduje powstanie wielkiej mięciutkiej chmurki, która zamiast pokonywać wrogów, relaksuje ich do tego stopnia, że tracą wolę walki. Co ciekawe, Aries sama była zaskoczona efektem, jakie wywołało jej zaklęcie.
  • Wełniany Mur: Aries kumuluje różową wełnę która chroni ją przed atakami, a na przeciwników działa podobnie jak reszta ataków, relaksująco i prowadzi do zaniechania walki.
  • Wełniany Strzał: wysyła w stronę swoich przeciwników małe wybuchające kłęby różowej wełny, które mają podobne działanie jak Wełniana Bomba, powodują, że przeciwnik relaksuję się i nie ma już ochoty na walkę.

Nawigacja

Więcej w Fandom