Fandom

Fairy Tail Wiki

Aria

2026stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Aria (アリア, Aria) jest byłym magiem Klasy-S nieistniejącej już gildii Phantom Lord, a także byłym przywódcą jej najsilniejszej drużyny - 4 Żywiołów. Jego żywiołem jest powietrze.

Wygląd

Aria jest bardzo wysokim mężczyzną. Zawsze ubiera się w zielony płaszcz i taki sam kapelusz, pod spód zakłada żółtą szatę, a dodatkowo jeszcze nosi czerwony wisior będący połączeniem krzyży i czaszek. Jednak charakterystycznym elementem wyglądu Arii, jest jego biała przepaska na oczach (spod której często wypływają łzy "smutku"). Po zdjęciu jej, ukazane zostają jego oczy (koloru różowego), które dzielą się cztery odłączone od siebie trójkąty. Co ciekawe, zawieszona na wisiorze czaszka także ma zasłonięte oczy białą przepaską.

Osobowość

Gajeel określa Arie mianem "upiornego". On sam początkowo wydaje się być dobrą duszą Phantom Lorda, która płacze po wszystkich złych czynach jakie zmuszony był wykonać (z zaatakowaniem Makarova włącznie). Okazuje się jednak, że tak naprawdę jest twardym i okrutnym przeciwnikiem, a jego wieczne powtarzane słowo "smutek" nie ma zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością.

Fabuła

Saga Phantom Lord

Na samym początku Aria wraz z Jose likwidują Makarova. Potem Aria czeka na Natsu, który miał z nim walczyć. Prawie go pokonał, lecz Erza zatrzymała atak i pokonała Arię.

Magia i umiejętności

Przestrzeń Powietrzna (ang. Airspace): Magia Arii polega na manipulacji i kontroli powietrza. Umożliwia mu również, przy bezpośrednim kontakcie, rozproszyć energię przeciwnika. Jest to jedna z dziedzicznych magii. Aria, by kontrolować swoją moc musi nosić opaskę, którą zdejmuje tylko wtedy, gdy chce zaatkakować z całą mocą.

Zaklęcia:

  • Metsu: Aria atakuje swojego przeciwnika za pomocą światła, po czym wyssysa jego magię z niego. Magia ta istnieje chwilę w powietrzu zanim zniknie.
  • Zetsu: Aria atakuje przeciwnika licznymi pociskami powietrznymi.
  • Zero: Atak, który wysysa powietrze wokoło przeciwnika, tworząc próżnię wokoło niego.
  • Teleportacja: Za pomocą tego zaklęcia, Aria staje się niematerialny, jest w stanie poruszać się niewidzialny w przestrzeni powietrznej. Jest w stanie aktywować je wystarczająco szybko, by z łatwością uniknąć ataku Erzy z zaskoczenia.
  • Lewitacja: Aria potrafi unosić się bezszelestnie nad ziemią, co pokazał, gdy śledził Makarova z zamiarem ponownego użycia na nim Metsu.
  • Ściana powietrza: Aria przyjmuje odpowiednią postawę i wystawia rękę do przodu. Przed nim zostaje stworzona niewidzialna ściana powietrza, która zatrzymuje przeciwników (zatrzymała Natsu, który zderzył się z nią i upadł na ziemię). (nienazwane)

Ciekawostki

  • Aria po włosku znaczy powietrze.

Walki i wydarzenia

Odniesienia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki