Fandom

Fairy Tail Wiki

Arcadios

2087stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Arcadias jest Dowódcą Eskadry Rycerzy Świętego Kwiatu Wiśni Królestwa Fiore.

Wygląd

Arcadios jest dobrze zbudowanym mężczyzną średniego wzrostu, noszącym zbroje Eskadry Rycerzy Świetego Kwiatu Wiśni. Ma głęboko osadzone oczy i wysoki podbródek, posiada również niewielką bliznę idącą od lewej skroni do krawędzi grubej brwi. Jego nos jest zadarty, a koniec formuje niewielki kwadracik. Włosy ma ciemne i faliste łączące się z bokobrodami, które z kolei przechodzą w zagiętą, spiczastą brodę.

Osobowość

Arcadios wydaje się mieć mroczną osobowość, posiada również tendencje do używania metafor podczas rozmawiania. Może się także wydawać, że Arcadios współpracuje z Zeref'em (do którego zwraca się "Panie"), nie uchodzi także za osobę z dobrymi zamiarami. Arcadios jest osobą poświęcającą życia innych, by osiągnąć własne cele, jednakże gdy jest to konieczne, jest w stanie oddać swoje życie. Mimo iż wydawało się, że jest łotrem, przez cały czas chroni księżniczki Fiore, a więc jego prawdziwa osobowość stoi pod znakiem zapytania. 

Fabuła

Saga X791

Arcadios ogląda walkę pomiędzy Lucy Heartfilią i Flare Coroną, jest podekscytowany i mówi do siebie, iż "to" w końcu zostanie zakończone. 

Po pierwszym dniu Wielkiego Turnieju Magicznego, widać Arcadiosa klęczącego przed królem Fiore pytając go, czy ma jakieś życzenia dotyczące drugiego dnia. Po wysłuchaniu króla dostaje wniosek, iż powinien odpocząć, Arcadios wychodzi ze śmiechem, który spowodowany jest myślą, iż może się zrezygnować ze świadomością, że "to" już się zbliża. 

Podczas trwania Drugiego Dnia Arcaidos idzie wraz z królem z kierunku Domus Flau aby zobaczyć część konkurencji. Król wyraża swoje emocje niecierpliwiąc się na walkę Bacchus kontra Erza. Arcaidos uświadamia sobie, że błędnie odczytał prośbę króla i do walki z Bacchusem wyznaczył Elfmana. Kiedy król wyraża swoje niezadowolenie, Arcadios niechętnie przeprasza. Podczas trwania bitwy Arcadios zlecił kilku osobom porwanie Lucy Heartfili, jednak zostają oni schwytani przez Natsu Dragneela, co go rozgniewało i skłoniło do przejścia do planu B, podczas którego miał wykorzystać niezgodę pomiędzy Fairy Tail, a Raven Tail w celu przechwycenia Lucy Heartfilii i dokończenia planu Zaćmienia.

Później Arcadios spotyka się z Ministrem Obrony Narodowej, zostaje upomniany, że próba porwania Lucy Heartfilii była złym pomysłem. Arcadios wyjaśnia jednak, że potrzebuje Lucy, aby zrealizować projekt Zaćmienie, mówiąc mu, że jest on niemal kompletny. Mówi także że, ku przerażeniu ministra, jest w stanie poświęcić własne życie, aby zrealizować cel.

Widząc bitwę pomiędzy Yukino Agurią, a Kagurą Mikazuchi, która była ostatnią walką drugiego dnia, Arcadios jest zdumiony widząc obecność kolejnego Maga Gwiezdnych Duchów podczas turnieju, jest uśmiechnięty, zauważa, że jego plan jest teraz najbliżej spełnienia niż kiedykolwiek. Po ukończeniu drugiego dnia, Arcadios grzebie w masie książek i papierów, widząc, że wraz z obecnością Lucy Heartfilii i Yukino Agurii wszystkie klucze są kompletne. Po stwierdzeniu, że Plan Zaćmienie zostanie całkowicie aktywowany, śmieje się maniakalnie i wymawia imię Zerefa. 

Gdy pod koniec czwartego dnia widzi on że Lucy Heartfilia jest torturowana w Wodnej Kuli przez Minervę, zaczyna się obawiać utraty jednego z Magów Gwiazdnych Duchów i wysyła straże, aby niezwłocznie zatrzymały konkurencję. 

Gdy Lucy zostaje przetransportowana do sali chorych widać, jak Arcaidos rozmawia z Datongiem. Datong mówi, że ich strategia nie powiodła się i nie pozostaje im nic więcej jak cieszyć się resztą festiwalu. Arcadios mówi jednak, że plan który zmieni świat rozpocznie się w przeciągu trzech dni, mówi on, że Zeref czeka na niego.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki