Fandom

Fairy Tail Wiki

Aquarius (Zaćmienie)

1966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Aquarius Zaćmienia (アクエリアス Akueriasu), "Nosicielka Wody" (宝瓶宮 Hōheikyū), — jest zaćmionym odpowiednikiem Aquarius, jednej z 12 zodiakalnych duchów.

Wygląd

W swojej formie Zaćmienia, Aquarius ma wygląd małej dziewczynki. Zamiast ogona posiada teraz obie nogi. Aquarius Zaćmienia ma ten sam kolor włosów i oczu, co jej odpowiednik, ale jej włosy są teraz krótsze i spięte w dwa kucyki. Nad oczami ma złotą obręcz, podobną do tej Aquarius. Ubiera się w ciemną po bokach sukienkę, która na środku posiada różne odcienie niebieskiego i jej znak zodiaku. Nosi także długie białe rękawiczki, czarne rajstopy i buty.[1]

Osobowość

Eclipse Aquarius cries.png

Wodnik płacze nad działaniami Natsu

Wodnik, jako świadectwo jej nowego wyglądu teraz zachowuje się jak dziecko, mówi w trzeciej osobie i jest raczej miłą osobą w przeciwieństwie do jej dorosłego odpowiednika. Podobnie jak jej koledzy: Zaćmione Gwiezdne Duchy jest bez skrupułów, zapomniawszy o swoim czasie z Lucy, a nawet się z niej śmieje.[1] Wodnik lubi również bawić się, choć robi to dość brutalnie, gdyż używa do tego swojej magii, natomiast bardzo nie lubi, gdy ludzie nie chce się z nią bawić. Ona również nie rozumie różnicy między dobrem a złem.[2]

Fabuła

Saga Gwiezdnych Duchów Zaćmienia

Magia i Umiejętności

Water Magic of Eclipse Aquarius.gif

Magia Aquarius Zaćmienia

Magia Wody (水系各種魔法 Mizu Kei Kakushu Mahō): Aguarius Zaćmienia, tak samo jak jej odpowiednik dzięki swojej urnie może użyć Magii Wody. Woda ta może przybierać różne formy, takie jak wodne pęcherzyki[1], jacuzzi, a nawet jeden drakoński wygląd.[2]

  • Strzał Bąbelków: Kierując swoją urnę na przeciwnika, Aquarius wystrzeliwuje z niej wiele wodnych bąbelków.[1]

Nieśmiertelność: Jako, że Aquarius Zaćmienia jest Gwiezdnym Duchem, nie może zginąć, chyba, że byłaby zmuszona do pozostania w ludzkim świecie na długi okres czasu.[3] Jednakże Wodnik może utracić swoją nieśmiertelność po udanym wykonaniu Liberum. Wtedy pozostanie jej 12 dni życia.[4]

Ekwipunek

Urna: Zaćmiona Aquarius, tak jak jej "normalny" odpowiednik, używa swojej urny do użycia Magii Wody. Urna może zostać zmaterializowana i dematerializowana według woli Aquarius.[2]

Walki i Wydarzenia

  • Zatrzymanie Liberum
  • VS Wendy (przegrana)

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Fairy Tail Anime: Odcinek 205
  2. 2,0 2,1 2,2 Fairy Tail Anime: Odcinek 209
  3. Fairy Tail Manga: Rozdział 144, strona 7
  4. Fairy Tail Anime: Odcinek 206

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki