Fandom

Fairy Tail Wiki

Apartament Lucy

2082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Apartament Lucy (ルーシー アパート Rūshi no Apāto), jak sama nazwa wskazuje, jest mieszkaniem Lucy, które wynajmuje od pewnej Gospodyni. Jej czynsz wynosi 70,000 Jaw sym.png w miesiącu. [1]

Lokalizacja

Mieszkanie znajduje się na ulicy Strawberry w Magnolii, blisko centrum handlowego. [2]

Wygląd

Zewnętrzny

Mieszkanie mieści się w dwupiętrowym domu z czerwonymi ścianami i ciemnobrązowym, spadzistym dachem z dwoma kominami i dwiema lukarnami. Budynek znajduje się na przeciwko jednego z kanałów wodnych w Magnolii i drewnianego mostu (kamiennego w anime).

Wewnętrzny

Według Lucy, mieszkanie ma idealnie białe ściany (w anime zostały zmienione na różowe tapety), czuć zapach drewna oraz pokoje są przestronne jak na tę cenę. [3] Jej główny pokój jest dość duży i jest tam wiele mebli, takich jak łóżko, biurko, regał, komoda, stół z trzema krzesłami, stolik i fotel. Lucy ma także wiele książek. Wejścia do łazienki i kuchni znajduje się na drugim końcu pokoju. Łazienka jest wyłożona niebieskimi płytkami. Widzieliśmy tylko kawałek kuchni, ale wiemy, że jest tam mały staroświecki piecyk i miejsce do gotowania. [4]

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 4, Strona 2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki