FANDOM

Apartament Lucy (ルーシー アパート Rūshi no Apāto), jak sama nazwa wskazuje, jest mieszkaniem Lucy, które wynajmuje od pewnej Gospodyni. Jej czynsz wynosi 70,000 Jaw sym.png w miesiącu. [1]

Lokalizacja

Mieszkanie znajduje się na ulicy Strawberry w Magnolii, blisko centrum handlowego. [2]

Wygląd

Zewnętrzny

Mieszkanie mieści się w dwupiętrowym domu z czerwonymi ścianami i ciemnobrązowym, spadzistym dachem z dwoma kominami i dwiema lukarnami. Budynek znajduje się na przeciwko jednego z kanałów wodnych w Magnolii i drewnianego mostu (kamiennego w anime).

Wewnętrzny

Według Lucy, mieszkanie ma idealnie białe ściany (w anime zostały zmienione na różowe tapety), czuć zapach drewna oraz pokoje są przestronne jak na tę cenę. [3] Jej główny pokój jest dość duży i jest tam wiele mebli, takich jak łóżko, biurko, regał, komoda, stół z trzema krzesłami, stolik i fotel. Lucy ma także wiele książek. Wejścia do łazienki i kuchni znajduje się na drugim końcu pokoju. Łazienka jest wyłożona niebieskimi płytkami. Widzieliśmy tylko kawałek kuchni, ale wiemy, że jest tam mały staroświecki piecyk i miejsce do gotowania. [4]

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 4, Strona 2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki