Fandom

Fairy Tail Wiki

Anna Heartfilia

2087stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Anna Heartfilia (アンナ・ハートフィリア Anna Hātofiria) — była magiem Gwiezdnych Duchów, która posiadała klucz Aquarius. Anna była uważana za najsilniejszego Maga Gwiezdnych Duchów.[1] Jest przodkinią Layli i Lucy Heartfili. Przeszła przez Bramę Zaćmienia razem z Zabójcami Smoków, w celu unicestwienia Acnologii.

Wygląd

X300 | X792

Anna Heartfilia's Full Appearance.png

Anna w X300

Anna jest młodą i piękną kobietą o figurze klepsydry. Posiada długie włosy, spięte w długi kucyk. Jej grzywka była stosunkowo długa. Anna ubierała elegancki, długi płaszcz z kolorem czarnym. Nosiła też bluzkę podobną do gorsetu i sukienkę. Jej kobiece walory zostały przekazane najwidoczniej dalej, co widać na jej potomkiniach - Layli i Lucy Heartfili.

Obecnie Anna nie za dużo się zmieniła, prócz wyraźnych zmianach na twarzy. Wygląda o wiele starzej i nosi całkowicie inne szaty. Fryzura jej pozostała bez zmian, kobieta nadal nosi włosy związane w wysoki kucyk.

Osobowość

Zeref opisał Annę jako uprzejmą osobę, która była szczególnie dobra w opiece nad innymi. Kiedy robiła szalik dla Natsu, na ustach Anny widać było lekki uśmiech, co sugeruje, że lubi pomagać innym.[2]

Historia

Zeref and Anna talk about their plan.png

Anna rozmawia z Zerefem

Anna była Magiem Gwiezdnych Duchów, która była odpowiedzialna była za otwarcie bram Zaćmienia, jako część planu Smoków i Zerefa, w celu wysłania Zabójców Smoków do roku X777. Ich smoczy rodzice zastępczy mieli się w nich ukryć, by móc czekać na odpowiedni moment, by pokonać Acnologię. Czas, do którego zostali wysłani Zabójcy Smoków nie był przypadkowy. Według klanu Anny, w tym okresie było najwięcej cząsteczek magicznych zawierających Etheriano. Jak się później okazało się że to Anna uczyła Natsu i resztę zabójców kultury i języka.

Po tym jak Zeref stworzył Wrota Zaćmienia, ona otworzyła te wrota i przeszła razem z nim i Zabójcami Smoków do przyszłości, by wychować i zaopiekować się nimi, lecz przez niespodziewany wypadek Smokobójcy zostali rozdzieleni.

W ciągu tych czterystu lat Anna również uszyła szalik ze smoczych łusek dla Natsu.[2]

Fabuła

Saga Imperium Alvarez

Anna.png

Anna pojawia się po raz pierwszy

Anna pojawia się na Magicznym Bombowcu należącym do gildii Blue Pegasus i zgadza się z Ichiyą, który mówi Erzie, Jellalowi i Wendy o możliwości pokonania Acnologii, pod warunkiem, że zaprowadzą go w pewne miejsce.[3]

Erza zastanawia się, kim kobieta jest, gdy nagle statek zaczyna się trząść. Anna podchodzi do Wendy i mówi jej, że statek został stworzony z myślą o Zabójcach Smoków i radzi jej, by uspokoiła się i wzięła głęboki oddech.[4] Erza dziwi się, że nieznajoma zna Wendy, a młoda Smokobójczyni zdziwiona patrzy na kobietę. Po chwili zaskoczona Wendy, mówi, że Heartfilia "jest...", na co kobieta pyta, czy Marvell ją pamięta.[5] Zszokowana Wendy nazywa nieznajomą "Anną-sensei". Heartfilia tłumaczy Jellalowi i Erzie, że jest przodkinią Lucy. Erza mówi, że nie rozumie, a Fernandes stwierdza, że nie obchodzi go, kim jest, tylko to, czy słowa Ichiyi o możliwości pokonania Czarnego Smoka były prawdą. Anna mówi mu, by się nie śpieszył i że musi to wytłumaczyć w odpowiedniej kolejności. Następnie kobieta zwraca się do Wendy, mówiąc, że bardzo wyrosła.[6] Następnie przytula młodą Zabójczynię mówiąc, że jest jej naprawdę wstyd za to, co stało się z Grandeeney i resztą smoków. Następnie tłumaczy reszcie, że 400 lat temu była osobą, która nauczyła czytać Wendy, Natsu i resztę. Dodaje, że przyszła do tych czasów razem ze smokami, używając Zaćmienia.[7] Następnie mówi, że 400 lat temu nie było sposobu pokonania Acnologii i dlatego smoki powierzyły swoje nadzieje przyszłości. Mówi, że smoki weszły do ciał Smoczych Zabójców by przybyć do tego wieku i patrząc na wynik, ten plan odniósł sukces. Następnie mówi im, że osobą, która zbudowała Wrota Zaćmienia był Zeref, a ona sama je otworzyła. Mówi, że on zawsze badał czas, lecz odejście do przeszłości nie było jego pragnieniem. Mówi, że myślała, iż po prostu zaufał przyszłości.[8] Kobieta opowiada dalej, że osobą, która połączyła ich z tą erą, była Layla Heartfilia, która otworzyła wejście, gdy ona sama otworzyła wyjście. Mówi, że wyjaśniła okoliczności tym, przy wyjściu, mówiąc im, że musi przekroczyć granicę bramy razem ze Smoczymi Zabójcami, aby spełnić swoją rolę, jako ich opiekun, gdyż ci byli po prostu dziećmi. Jednak stało się coś nieobliczalnego i po otwarciu bramy, Smokobójcy zostali rozdzieleni. Mówi, że zajęło jej pięć lat, aby sprecyzować miejsce pobytu Zabójców Smoków, lecz gdy zobaczyła jak dobrze im się żyje w tym wieku, zdała sobie sprawę, że to nadal nie odpowiedni moment na skontaktowanie się z nimi.[9]

Anna mówi o sposobie na pokonanie Acnologii.png

Anna mówi o sposobie na pokonanie Acnologii

Mówi, że podczas szukania ich, znalazła coś nie do pomyślenia - rzecz, która jest potęgą ogromną i niebezpieczną. Mówi, że to tak właściwie nie jest "moc", ale coś podobnego do uniwersalnego prawa. Anna nazywa to "jedyną nadzieją na zapieczętowanie Acnologii i wysłanie go do absolutnej pustki".[10]
Anna przechodzi przez Wrota Zaćmienia.png

Anna przechodzi przez Wrota Zaćmienia

Następnie widzimy Annę w wspomnieniu z X777 roku. Wychodzi przez Bramę Zaćmienia,[11] a następnie zaczyna rozmawiać z Laylą Heartfilią. Pyta kobietę do którego roku się przeniosła, a następnie gdzie są dzieci, które przeszły przez Bramę razem z nią. Toma E. Fiore mówi jej, że nie wie o żadnych dzieciach, lecz w momencie otwarcia Bramy 5 świateł wyleciało przez sufit.[12] Następnie Anna dziękuje Layli za pomoc, mówiąc, że dobrze się spisała. Matka Lucy przyznaje, że miała własne wątpliwości, ale zaufała księdze, która była przekazywana w jej rodzinie od pokoleń. Anna przyznaje, że jest jej autorką. Gdy król mówi, że nic nie rozumie, Anna tłumaczy mu, że żeby połączyć dwa różne okresy czasu, ktoś musi otworzyć wrota w tej epoce i że jej przodkowie przekazywali sekret wrót przez pokolenia, aż w końcu Layla w tych czasach je otworzyła.[13] Zszokowany Toma E. Fiore pyta, czy pochodzi sprzed 400 lat, na co Anna odpowiada twierdząco. Layla pyta w jakim celu Anna przybyła do tego wieku, na co kobieta stwierdza, że w tej chwili nie może powiedzieć, jednak w końcu nadejdzie czas, że wszystko wyzna. Matka Lucy stwierdza, że rozumie, a Toma E. Fiore wnioskuje, że skoro Layla otworzyła wrota, moc magiczna w tej epoce jest niezwykle wysoka. Layla mówi, że sama nie jest tego pewna, a zrobiła to, ponieważ nie chciała zostawiać tego obowiązku na barkach Lucy.[14] Anna stwierdza, że decyzja jej potomkini była dobra i dziękuje jej, mówiąc, że wykonała dobrą robotę. Następnie prosi kobietę, by ta wróciła do swojej rodziny i żyła szczęśliwie. Na pytanie, co ma zamiar teraz zrobić, Anna stwierdza, że wszystkie rzeczy mają swój porządek i procedury i że przede wszystkim powinna poszukać dzieci. Prosi Laylę, by zachowała to wszystko w tajemnicy i króla, by zniszczył Wrota.[15]

Plan na pokonanie Acnologii, opracowany przez Annę i Ichiyę.png

Plan na pokonanie Acnologii, opracowany przez Annę i Ichiyę

Anna mówi Erzie, Wendy i Jellalowi, że zanim znowu się spotkały, Layla odeszła. Erza pyta kobietę, czy ta może kontynuować, na co Anna odpowiada twierdząco. Stwierdza, że szybko sobie zdała sprawę z tego, co się stało. Mówi o "anormalnej magii", unoszącej się w tej, obfitującej w magię, epoce i o tym, że jest ona pozbawiona żywiołu - jest magią niczego. Na pytanie Jellala, Anna mówi, że to magia, której nie powinno tu być, więc zaczęła śledztwo i wtedy odkryła Wąwóz Czasu. Mówi, że przez to, iż przeskoczyli przez 400 lat naturalny bieg czasu został odrobinę zakrzywiony i zaczął samo-naprawianie. Stwierdza, że tak narodziła się moc przewyższająca wszelkie pojęcie. Mówi, że wewnątrz Wąwozów Czasu jest prawdziwa "nicość" w której nikt nie jest w stanie żyć, nawet Acnologia. Jellal pyta, czy kobieta sugeruje, by zaprowadzili tam Acnologię i uwięzili, z czym Anna się zgadza.[16] Jellal stwierdza, że niepojętym jest istnienie Wąwozów Czasu i fakt, iż nikt ich nie odkrył, na co Heartfilia mówi, że ukryła ich istnienie. Wendy pyta, czy ta przestrzeń to naprawdę Wąwozy Czasu, na co Anna mówi, że rok temu, na Wielkim Turnieju Magicznym, dziura, którą otworzyło Zaćmienie zareagowała bardzo silnie. Erza pyta o dziurę, na co Anna mówi, że normalnie nawet jej nie widać i jest wielkości pomarańczy, lecz jeśli choć przez przypadek się ją dotknie, to koniec - osoba, której się to zdarzyło, nie wydostanie się. Ichiya mówi, że ich plan jest bardzo prosty: objadą Wąwóz Czasu i za nim zaczekają na Acnologię, Acnologia w szale pogonie dotknie Wąwozu i zniknie na zawsze. Erza pyta, czy to się uda, na co Anna stwierdza, że nie mają innego wyjścia.[17]

Magia i Zdolności

Magia Gwiezdnych Duchów: Anna praktykuję tę magię. Używała Złotych Kluczy do otwierania bram. Potrafił również otworzyć bramę Zaćmienia.[18] Według Aquarius jest ona najsilniejszym Magiem Gwiezdnych Duchów.[1]

Wielka Moc Magiczna: Anna posiada duży zbiornik Magicznej Mocy, przez co była uważana, przez Aquarius, za najwspanialszego maga Gwiezdnych Duchów.[1] Wykorzystując tę dużą ilość Mocy Magicznej, udało jej się otworzyć Wrota Zaćmienia przed czterystoma laty.[8]

Ekwipunek

Złote klucze

  • Wodnik (łac. Aquarius): otwiera Bramę Nosicielki Wody (kiedyś).[19]

Walki i Wydarzenia

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 1,2 Fairy Tail Manga: Rozdział 468, strona 10
  2. 2,0 2,1 Fairy Tail Manga: Rozdział 512, strony 15-16
  3. Fairy Tail Manga: Rozdział 528, strona 18
  8. 8,0 8,1 Fairy Tail Manga: Rozdział 529, strona 18

Więcej z Fandomu

Losowa wiki