Fandom

Fairy Tail Wiki

Anna Heartfilia

2023strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Anna Heartfilia — była Magiem Gwiezdnych Duchów, która posiadała klucz Aquarius. Anna była uważana za najsilniejszego Maga Gwiezdnych Duchów, żyjącym ponad 400 lat temu. Jest przodkinią Lucy Heartfili.

Wygląd

Anna Heartfilia's Full Appearance.png

Pełny wygląd Anny

Anna była młodą, piękną kobietą o figurze klepsydry. Miała długie włosy, spięte w długi kucyk. Jej grzywka była stosunkowo długa. Anna ubierała elegancki, długi płaszcz z kolorem czarnym. Nosiła też bluzkę podobną do gorsetu i sukienkę. Jej kobiece walory zostały przekazane najwidoczniej dalej, co widać na jej potomkiniach - Layli i Lucy Heartfili.

Historia

Zeref and Anna talk about their plan.png

Anna rozmawia z Zerefem

Anna żyła ponad 400 lat temu. Była Magiem Gwiezdnych Duchów. Odpowiedzialna była za otwarcie bram Zaćmienia, jako część planu Smoków i Zerefa, w celu wysłania Zabójców Smoków do roku X777. Ich smoczy rodzice zastępczy mieli się w nich ukryć, by móc czekać na odpowiedni moment, by móc pokonać Acnologię. Czas, do którego zostali wysłani Zabójcy Smoków nie był przypadkowy. Według Klanu Anny, w tym okresie było najwięcej cząsteczek magicznych zawierających Etheriano.

Jednakże, jeżeli Anna otworzyła bramę w tym okresie, ktoś musiał również to zrobić w roku X777. Zrobiła to Layla Heartfilia, przodek Anny i w ten sposób Smoczy Zabójczy pojawili się w odpowiednim miejscu.[1]

Magia i Zdolności

  • Magia Gwiezdnych Duchów: Anna praktykowała tę magię. Używała Złotych Kluczy do otwierania bram. Potrafiła również otworzyć bramę Zaćmienia.[2] Według Aquarius była ona najsilniejszym Magiem Gwiezdnych Duchów, który żył 400 lat temu.

Ekwipunek

Złote klucze

  • Wodnik (łac. Aquarius): otwiera Bramę Nosicielki Wody. (Kiedyś)[3]

Ciekawostki

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 468, strony 9-13
  2. Fairy Tail Manga: Rozdział 465, strona 13

Więcej w Fandom

Losowa wiki