Fandom

Fairy Tail Wiki

Alzack Connell

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Share

Alzack Connel jest jednym z imigrantów ze wschodu i członkiem gildii Fairy Tail. W roku X791 jest mężem Bisca Mulan (Bisca Connell).

Wygląd

Alzack swoim ubiorem przypomina trochę osadnika z Dzikiego Zachodu. Nosi długi płaszcz z frędzlami, jasne spodnie, do których przytwierdzone są kabury na jego pistolety oraz ciemną koszulkę. Czarne włosy zazwyczaj zaczesuje na jedną stronę.

Lokalizacja znaku gildii jest nieznana.

Osobowość

Jego największą miłością jest Bisca, ale jest zbyt nieśmiały by wyznać miłość. Próbował o tym rozmawiać z Lokem, ale ten stwierdził, że skoro Alzack jej nie chce, to on się nią zajmie. Od tej pory Alzack traktuje go jako rywala.

Dla Biski, gotowy jest zrobić wszystko, co udowodnił podczas Festiwalu Walk, gdy nie miał obiekcji by pokonać wszystkich przeciwników, którzy stanęli mu na drodze.

Według jego Karty Gildiowej lubi Biskę, a nie lubi ostrych rzeczy.

Historia

Razem z Biscą przybyli ze wschodniej części kontynentu do Fiore, gdzie z czasem przyłączyli się do gildii.

W X785 roku Alzack ożenił się z Biscą.

Magia i Umiejętności

Alzack tormado shoot.jpg

Strzał Tornado

Magia Broni Palnej: Zasadniczo polega ona na wystrzeliwaniu magicznych pocisków z jego dwóch ulubionych rewolwerów.

Zaklęcia:

  • Strzał Tornado: Wystrzeliwany pocisk tworzy małe tornado, skierowane w stronę przeciwnika.
  • Strzał Iskry: Pocisk powoduje u postrzelonego porażenie elektryczne
  • Strzał Błotny: Wystrzelony pocisk, który zmienia się w wielką błotno-ziemistą maź.
  • Strzał Słoneczny: Pocisk powoduje gwałtowny rozbłysk światła.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki