Fandom

Fairy Tail Wiki

Altairis

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Altairis (暗黒の楽園 [アルテアリス], Arutearisu lit. Czarny Raj) jest zaklęciem Magii Ciała Niebieskiego.

Opis

Użytkownik podnosi ręce nad głowę, aby rozpocząć rzucanie zaklęcia.[1] Podczas przygotowywania zaklęcia, w jednym miejscu zbiera się czarna energia, która tworzy szybko rosnącą czarną kulę pełną drobnych białych światełek, które przypominają gwiazdy na nocnym niebie. Następnie użytkownik uwalnia kulę w kierunku celu.[2] Kula wydaje się być niewiarygodnie gęsta i może posiadać ogromne pokłady materii, które potrafią zmiażdżyć przeciwnika. Jego moc jest uważana za rzeczywistą siłę spadającego meteoru. Ten czar mógł zabić Erzę i Natsu, jednak uratował ich Simon, biorąc na siebie atak, poświęcając swoje życie.

Ciekawostki

  • W Rave Master, Sieghart używa zaklęcia o podobnej nazwie i wyglądzie, jednak z efektami odmiennymi; bardziej przypominało Genesis Zero, ponieważ również usuwa ludzkie ciało, a jego wola jest przenoszona do nicości gdzie powoli również traci swe wspomnienia. W Rave Master dla ofiary były również widoczne halucynacje umierających bliskich jej osób.

Odniesienia

  1. Manga Fairy Tail: Rozdział 97, strona 9

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki