FANDOM

Akademia Wróżek - Yankee-kun i Yankee-chan!

[[Image:Fairy Academy|300px|Akademia Wróżek - Yankee-kun i Yankee-chan!]]

妖精学園 ヤンキーくんとヤンキーちゃん
Yōsei Gakuen Yankee-kun to Yankee-chan
Informacja
Premiera 17 czerwieca 2011
Adaptacja Mangi Akademia Wróżek - Yankee-kun i Yankee-chan
OVA 2
Przewodnik OVA
Poprzedni
Witamy na Wróżkowych Wzgórzach!
Następne
Dni Pamięci
Lista Odcinków Fairy Tail

Akademia Wróżek - Yankee-kun i Yankee-chan to drugi odcinek OVA z serii Hiro Mashimy, Fairy Tail. Został dodany do dwudziestego siódmego tomu Mangi, a swoją premierę miał 17 czerwca 2011 roku.

Lucy Heartfilia zostaje przeniesiona do Akademii Wróżek - szkoły, pełnej dziwaków. Pomimo intrygujących wydarzeń, ludzi oraz szkolnych rywali, dziewczyna kocha swoją nową placówkę, w przeciwieństwie do akademii dla młodych pań, z której ją przeniesiono.

Streszczenie

Fairy Academy

Akademia Wróżek

Lucy Heartfilia zostaje przeniesiona do Akademii Wróżek - szkoły, w której roi się od dziwnych ludzi oraz niewyjaśnionych wydarzeń. Wcześniej należała do rygorystycznej akademii młodych dam, zatem imponuje jej panujący w nowej szkole luz. Niestety pierwszego dnia pada ofiarą dowcipu - wchodząc do klasy, upada na nią wiadro z zimną wodą. Autorem żartu jest Natsu - niezadowolony, gdyż w pułapce miał znaleźć się jego rywal, Gray.

Plik:OVA 2 - Natsu vs Gray.JPG

Oboje zaczynają się sprzeczać, gdy do klasy wchodzi Gray we własnej osobie. Naśmiewa się on z "flirtowania" dwójki uczniów...sam pada jednak ofiarą kolejnego żartu Natsu, siadając na miejscu z "przyozdobionym" gorącym kamieniem. Dochodzi do bójki, którą przerywa przewodnicząca uczniowskiej rady, Erza, zapowiadająca rozpoczęcie zajęć.

Happy OVA 2

Nauczyciel Happy

Nauczycielem okazuje się być...Happy. W dodatku jedyna wiedza, którą przekazuje uczniom, to wiedza o wszystkim, co związane z rybami. W tym samym czasie, Levy, Jet oraz Droy muszą znosić zajęcia pływania u Aquarius, której wymogi nie są zbytnio konfortowe. Męska część grupy jest zła na nauczycielkę - poprzysięgają na niej zemstę, co oczywiście trenerka usłyszała, wyrzucając trójkę przyjaciół na drugi koniec akademii. Tymczasem, wicedyrektorka Carla poucza Canę, by zmieniła swoje przystosowanie do szkolnego mundurka, który nosi w niewłaściwy sposób.

Plik:Celestial Spirirts OVA 2.JPG

Podczas przerwy obiadowej, kadra nauczycielska dyskutuje na temat Saggittarius'a, zamierzającego startować w tegorocznych mistrzostwach świata w łucznictwie. Na dachu, swój posiłej spożywają chłopcy - tradycyjnie dochodzi do kłótni Natsu i Gray'a. Piętra niżej, dziewczyny odbywają porę obiadu w spokoju i przyjaznej rozmowie. Cana ostrzega ich przed grupą z Akademii Odwagi, uważającej się za najlepszą ze wszystkich szkół - radzi przyjaciółkom, by uważały w drodze do domów. Carla postanawia zdziałać coś w sprawie niewychowanej młodzieży, co przeraża Happy'ego.

Plik:OVA 2 - Seeing Mystogan.JPG

Po zajęciach, Lucy i Wendy wracają razem do domu. Przy wejściu spotykają czekającą na nie Erzę - dziewczyna proponuje, by poszły w trójkę. Idąc, napotykają na ulicy tajemniczego, zamaskowanego mężczyznę, mówiącą do siebie o pokojowo nastawionym świecie. Lucy przerywa mu, co kończy się krzykiem "Anima" i ucieczką nieznajomego, co straszy przyjaciółki. Erza w dalszej drodze zdradza swój prawdziwy powód do rozmowy z nimi - potrzebuje pomocy w kwestii...randki. Umówiła się z Sieg'em, uczęszczającym do elitarnej Akademii Era. Zgłosiła się o pomoc w poszukiwaniu odpowiedniego ubioru na spotkanie.

Plik:Erza taking steel pole out OVA 2.JPG

Gdy nieco kłopotliwe zakupy dobiegają końca, Wendy i Lucy odprowadzają Erzę na randkę. Niestety - napotykają grupę uczniów z Akademii Odwagi. Próbują ich ignorować, lecz Gajeel chwyta Lucy, przetrzymując ją. To powoduje u Erzy nawrót agresji - oddaje Wendy swoje okulary, następnie wyjmując z sukni żelazną rurkę. Podczas walki jednej na pięciu, Natsu i Gray dochodzą do dziewczyn. Juvia zauroczyła się w drugim chłopaku, lecz długo się nie pozachwycała, bowiem skończyła, jak swoi znajomi. Całość walki widzi Sieg, stwierdzający, iż Erza jest diabłem, co dziewczynę załamuje.

Old ones atacked OVA 2

Weterani przypięczi do drzewa

Następnego dnia, Erza wciąż ubolewa nad nieudanym spotkaniem. Happy informuje ich, iż do klasy dochodzi nowy uczeń - Jellal, przeniesiony z Rajskiej Akademii. Erza jest oniemiała na widok identycznego do Sieg'a chłopaka. Zaczyna sądzić, że popada w paranoję. Lekcję przerywa Aries, mówiąc o czymś strasznym na zewnątrz. Na dziedzińcu Makarov, Macao i Wakaba - nieprzytomni - zostali przywiązani do drzewa. Według zostawionej notatki, sprawcami są uczniowie Akademii Odwagi.

Plik:OVA 2 - Natsu declares war.JPG

Natsu stwierdza, iż teraz to wojna, natomiast Erza ponownie żąda pomocy od Lucy, gdyż ma randkę z Jellal'em. Następnie, Scarlet spotyka dziwnego mężczyznę w masce - nakrycie znika, ukazując twarz podobną do...Sieg'a. Zdenerwowana Carla zauważa Virgo, kopiącą dziury na dziedzińcu. Są one pułapką na wypadek, gdyby uczniowie Akademii Odwagi ich napadli.

Plik:OVA 2 - Juvia defeated.JPG

Po południu, piątka uczniów z Akademii Odwagi przychodzi do Akademii Wróżek - Gray jest zdziwiony taką liczbą, dopóki nie zauważa związanej przez nich Mirajane. Natsu walczy dynamitem oraz rozgrzanymi skałami, zaś Gray rzuca odłamkami lodu. Juvia próbuje wyznać mu miłość - z marnym dla niej skutkiem.

Plik:OVA 2 - Natsu and Gray singing.JPG

Gajeel próbuje zaatakować Natsu żelazną rurą, lecz zostaje szybko pokonany. Lucy postanawia przyzwać do pomocy swojego najsilniejszego znajomego, gdy na teren bitwy przychodzi wystrojona Erza. Wpada w pułapkę Virgo, co powoduje zniszczenie jej okularów. Dziewczyna - dostrzegając zmasakrowanie jej randkowej kreacji - wpada w złość, pokonując wszystkich wrogów. Ten stan widzą Sieg, Jellal i nieznajomy podobny do nich. Ponownie nazywają Erzę "diabłem", co jeszcze bardziej ją dołuje. Przychodzi przyjaciółka Lucy - Aquarius, doszczędnie niszcząc teren bitwy. Wieczorem, wszyscy przyjaciele udają się na karaoke.

OVA 2 - Principal Plue

Dyrektor?!

Kilka dni później, Carla informuje uczniów na apelu o przymusowym wykładzie po tym, jak zniszczyli pobliskie tereny podczas bitwy z Akademią Odwagi. Dyrektorem okazuje się...Plue. Jedynie Natsu i Carla rozumieją jego przekaz. Gdy wszystko wraca do normy, Lucy oznajmia, iż pokochała swoją nową szkołę. Także dołącza dwójka uczniów z Akademii Odwagi - Juvia i Gajeel.

Postacie

Walki i Wydarzenia

  • Brak

Użyta Magia, Zaklęcia i Umiejętności

Użyta Magia

  • Brak

Użyte Zaklęcia

  • Brak

Ciekawostki

  • Imię "Yankee" z tytułu odcinka to imię bliskiego przyjaciela Hiro Mashimy - Miki Yoshikawa.
  • W OVA 2 pojawiło się sporo nawiązań do właściwej fabuły Fairy Tail, przede wszystkim sag od Wyspy Galuna do Oracion Seis.
    • Gdy Jellal przenosi się do Akademii Wróżek, widziany jest z pionkami szachowymi oraz pochodzi z Rajskiej Akademii. Szachy są nawiązaniem do "rajskiej gry" Jellal'a w Wieży Niebios, od której także pochodzi nazwa jego poprzedniej szkoły.
    • Przywiązanie Makarov'a, Macao i Wakaby do drzewa przez Akademię Odwagii jest nawiązaniem do sytuacji, w której to Phantom Lord dokonało podobnego czynu na Shadow Gear.
    • Wendy obwinia siebie o sytuację z Erzą, uważając, że nie powinna przed tym trzymać jej okularów. W rzeczywistości dziewczynka obwiniała siebie o uleczanie Jellal'a, co rozpoczęło plan Oracion Seis.
    • Erza zarówno w OVA 2, jak i w normalnej fabule, jest pierwszą osobą, która ujrzała twarz Mystogan'a w pełnej okazałości.
    • W pewnym momencie, Carla poprzysięga przejęcie władzy nad akademią. Jest to nawiązanie do Laxus'a, chcącego przejąć gildię Fairy Tail.
    • Drużyna 4 Żywioły wraz z Gajeel'em to główni oprawcy szkód w akademii - podobnie było podczas afery z Phantom Lord.
    • Mirajane została uwięziona przez Akademię Odwagi - w Phantom Lord także nie była zdolna do działania, uwięziona przez wrogą gildię w machinie.
    • Elfman wściekł się po uwięzieniu siostry tak samo, jak w ogólnej fabule.
    • Wchodząc na arenę walki, Erza wpadła do jednej z dziur Virgo. Podczas pobytu na Wyspie Galuna, doszło do podobnego incydentu.
    • Zdenerwowanie Erzy, gdy zadeklarowała, iż ten, kto w obecnym stanie ją widzi nie przeżyje następnego dnia, jest identyczne, jak przedstawienie Zbroi Oczyszczenia.
    • W OVA, Aria zaatakował Erzę od tyłu. Tak samo było w sadze Phantom Lord, z tym, że na miejscu dziewczyny był Makarov.
    • Erza zarówno w OVA, jak i w fabule ujrzała wizję swojej śmierci.
    • Podczas pobytu w klubie karaoke, Mirajane robi swój makijaż na podobieństwo Duszy Szatana, która pojawia się podczas Festiwalu Walk.
    • Natsu w obu wersjach rozumie taniec Plue.
    • Juvia i Gajeel w ostateczności dołączają do Akademii Wróżek, zaś w kanonie - do Fairy Tail.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki