Fandom

Fairy Tail Wiki

Ajeel Ramal

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ajeel Ramal (アジィール・ラムル, Ajīru Ramuru) jest członkiem Dwunastki Spriggana i mieszkańcem Imperium Albareth.[1]

Wygląd

Ajeel jest szczupłym, muskularnym, młodym mężczyzną z ciemnymi, rozczochranymi włosami w kolorze brązu. Na jego prawym ramieniu znajduje się symbol Imperium Alvarez. Nosi cienką tkaninę związaną na szyi, duże i workowate spodnie, których górna część jest w jaśniejszym kolorze. Jego wygląd dopełniają spore, kuliste kolczyki oraz opaska z wizerunkiem oka, która znajduje się na jego głowie.

Osobowość

Fabuła

Saga Imperium Alvarez

Gdy Zeref pojawia się w swoim pałacu, w Vistarion, Ajeel i Dimaria Yesta pojawiają się w sali, gdzie są skarceni przez Inbela, za złe zachowanie w obecności cesarza. Zeref jest wobec tego obojętny i kiedy wspomina o Festiwalu Króla Smoków, Ajeel jest bardzo podekscytowany na myśl o walce. Wtem minister sprowadza Makarova Dreyara przed oblicze cesarza, po czym wszyscy magowie, z wyjątkiem Zerefa i Makarova, opuszczają pomieszczenie.[2]

Magia i umiejętności

Sand Golem.png

Piaskowy Golem Ajeela

Magia Piasku (砂の魔法 Suna no Mahō): Ajeel jest utalentowanym użytkownikiem Magii Piasku, przypisano mu nawet tytuł Króla Pustyni. Gdy chce wytropić swoich wrogów, zwyczajnie "pyta się" piasku, gdzie się znajdują. Potrafi przemienić różne przedmioty w piach, co zrobił z mieczami Tytanii. Jego piasek posiada także zdolność do odwadniania żywych istot, co czyni go niebezpiecznym przeciwnikiem.

  • Piaskowy Golem: Za pomocą magii, Ajeel potrafi utworzyć z piasku wielkiego golema, którego szybkość dorównuje Magicznemu Pojazdowi kierowanemu przez maga pokroju Erzy Scarlet.[3] (Nienazwane)
  • Piaskowe Potwory: Mag może stworzyć z piasku dowolną strukturę potwora (np. Pterodaktyla lub Wiwerny).[4]
  • Piaskowe Ciało: Umożliwia użytkownikowi przemianę własnego ciała w piach.[5] (Nienazwane)
  • Jama Królewskiej Mrówki (蟻地獄 Arijigoku): Umożliwia stworzenie dołu który szybko pochłania przeciwników. Według Ajeela, nikomu nie udało się uciec z tej pułapki.[6]
  • Piaski Śmierci: Ajeel może wykreować olbrzymią falę piachu, która pochłania i odwadnia ludzie ciała.[7]
  • Piaskowy Świat: Ajeel tworzy ogromną, nieustającą burzę piaskową, która swoim zasięgiem jest w stanie objąć całą Magnolię. Utrudnia ona patrzenie oraz poruszanie się każdemu wewnątrz burzy, tylko Ajeel może funkcjonować w niej jak gdyby nigdy nic.
  • Ramal Sayf: Ajeel wyskakuje w powietrze, kierując na przeciwnika ostrza z piasku.
  • Ramal Fa'as: Ajeel tworzy z piasku siekierę o podwójnym ostrzu, wystarczającą silną do ścięcia głowy wroga.

Ogromna Moc Magiczna: jako członek Dwunastki Spriggana Ajeel dysponuje ogromną ilością mocy magicznej, będąc co najmniej na poziomie równym Bogu Serenie, najsilniejszemu Świętemu Magowi Ishgaru. Mimo posiadania dość sporych ran był w stanie wytworzyć ogromną burzę piaskową, która pokryła całą Magnolię.

Ciekawostki

  • Jego imię i nazwisko w języku arabskim oznaczają "ruchome piaski".

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 445, Strona 4
  2. Fairy Tail Manga: Rozdział 445, Strony 4-9

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki