Fandom

Fairy Tail Wiki

Aceto

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Aceto jest córką hrabiego Balsamico i narzeczoną Velveno.

Wygląd

AcetoWelcomesFT.png

Aceto w zwyczajnym ubraniu.

Aceto to młoda dziewczyna z kasztanowymi włosami, które sięgają do jej dolnej części pleców, z grzywką na przodzie. Ma duże, różowe oczy, a normalnie nosi różową sukienkę. Na Magiczny Bal ubrała białą, ozdobną suknię z purpurowa dekoracją na przodzie. Związała także część jej włosów w kok.

Osobowość

Aceto wydaje się być bardzo miła i uprzejma. Okazuje się być bardzo tradycyjna, kiedy zgodziła się na wybranie jej przyszłego męża, który zdobędzie pierścionek Balsamico, aby jej się oświadczyć.[1]

Historia

Fabuła

Saga Klucz Gwiaździstego Nieba

Informacja: Zdarzenia w tej sadze występują tylko w anime i nie łączą się z kanonicznymi wydarzeniami.

Aceto and her father.png

Aceto i jej ojciec rozmawiający z Fairy Tail

Aceto wita przybyłą grupę z Fairy Tail - Drużynę Natsu, Wendy Marvell, Warrena Rocko i Elfmana Straussa w pałacu Balsamico. Jest obecna w sali, gdzie jej ojciec, Hrabia Balsamico opowiada przybyłym magom o swoich przypuszczeniach dotyczących Velveno, który będzie chciał ukraść jego pierścień podczas ceremonii wyboru męża dla Aceto. Wyjaśnia on tradycję związaną z tym zwyczajem, tłumacząc, że zwycięzca tego pierścienia ma zostać mężem jego córki.[1]

125 - Velveno promising to return.png

Aceto obiecuje Velveno, że będzie na niego czekać

Aceto pojawia się na balu w ozdobnej sukni, ale nikt nie ośmiela się jej poprosić do tańca, gdy wszyscy mężczyźni odkrywają, że jest ona tak piękna. Zaczyna taniec z Erzą Scarlet, która ubrana była jak książę. Wkrótce Velveno ujawnia się i zabiera pierścień. Po walce z magami Fairy Tail, Velveno mówi im, że chce tylko oświadczyć się Aceto, ujawniając swoje prawdziwe uczucia do niej. Tłumaczy się, że stał się przestępcą, ponieważ ojciec Aceto nie zezwolił mu na kontynuowanie jego relacji z nią, i uciekł z więzienia, aby zdobyć szansę na wyznanie swoich prawdziwych uczuć. Wzruszona Aceto akceptuje oświadczyny Velveno, pod warunkiem, że zejdzie ze złej ścieżki. On zgadza się i zostaje zabrany przez Runicznych Rycerzy, jednak ci dwoje obiecują sobie, że będą na siebie czekać.[1]

Ciekawostki

  • Imię Aceto po włosku oznacza "ocet". W połączeniu z jej nazwiskiem "Balsamico", jej imię oznacza "ocet balsamiczny", czyli aromatyczny rodzaj octu znanego ze swojego łagodnego smaku spowodowanego przez mieszankę cierpkości i słodyczy.

Odniesienia

  1. 1,0 1,1 1,2 Fairy Tail Anime: Odcinek 125

Więcej w Fandom

Losowa wiki