Fandom

Fairy Tail Wiki

Świat Gwiezdnych Duchów

1968stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Świat Gwiezdnych Duchów to miejsce, gdzie wszystkie Gwiezdne Duchy spędzają czas, gdy nie są wezwane przez swoich Magów. Bycie tam wydaje się mieć na nich wpływ odmładzający, przywraca im ich zdrowie i energię po tym jak przebywają z długo w świecie ludzi, co potencjalnie może je zabić. Okazło się również, że jeden dzień w tym świecie jest równy trzem miesiącom na Ziemi.

Ludzie mogą wejśc do Świata Gwiezdnych Duchów, jeśli będą mieli na sobie ubrania z tamtego wymiaru. Takie zdarzenie (znalezienie się człowieka w Świecie Duchów) to poważne naruszenie reguł. Zasada ta nie jest jednak absolutna, ponieważ Natsu znalazł się tam przez niezwykle krótki czas, kiedy trzymał się Virgo kiedy ta za pomocą Świata Duchów chciała się przenieść w inne miejsce świata ludzi podczas walki z Duke Everlue. Ponadto Król sam zaprosił Lucy i jej przyjaciół na przyjęcie powitalne z okazji ich powrotu z Wyspy Tenrou.

W Świecie Duchów znajdują się też takie miejsca jak restauracja bądź Aurora, o której wspomniał Scorpio.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki