Fandom

Fairy Tail Wiki

Śmierć Karen Lilici

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Następnie:

Śmierć Lisanny Strauss

Karen's Grave.png
Śmierć Karen Lilici
Lokalizacja:

Fiore

Data:

X781

Uczestnicy:

Śmierć Karen Lilici jest zdarzeniem, które miało miejsce 3 lata przed rozpoczęciem serii Fairy Tail.

Prolog

830px-Karen using Aries to entertain boys.JPG

Karen wykorzystuje Aries do zajęcia czymś mężczyzn.

Karen Lilica jest członkinią gildii Blue Pegasus i Magiem Gwiezdnych Duchów. Powszechnie znano ją z jej urody i występów na okładce "Czarodzieja".[1] Ze względu na jej sławę, Karen zazwyczaj przyprowadzała grupę mężczyzn, gdy wracała do swojej gildii. Podczas jednej z takich okazji, Karen przywołała swojego ducha, Aries, aby ta zabawiła, gdy ona będzie robić coś innego. Widząc jej zachowanie, Bob beszta ją, mówiąc jej, że Gwiezdne Duchy są żywymi istotami z uczuciami i ostrzega ją, że jeżeli będzie ich nadużywać, następną osobą, która będzie cierpieć, będzie ona. [2]

Loke stops karen.jpg

Leo zatrzymuje Karen

Przez to, że mistrz ją skarcił, Karen wyżywa się na Aries, bijąc ją i grożąc, że pozostawi ją na tydzień w ludzkim świecie. Następnie przygotowuje łańcuch, ale nagle Aries zostaje zastąpiony innym duchem Karen, Leo. Leo żąda od Karen, żeby zerwała kontrakt z nim i z Aries, mówiąc jej, że inne duchy boją się oddać jej swoje klucze oraz, że straciła prawo do bycia przyzywającą. Karen odmawia i próbuje wymusić zamknięcie jego bramy. Jednak Leo nie chce wrócić i mówi, że pozostanie w ludzkim świecie, dopóki nie zerwie kontraktów, przez co uniemożliwia Karen wzywanie innych duchów z powodu ograniczenia jej magicznej mocy. Leo odchodzi, mówiąc jej, że będzie czekał w ruinach na zachód od wioski i niech Karen do niego przyjdzie, gdy oprzytomnieje. [3]

Karen namawia Leo.jpg

Karen namawia Leo do powrotu

Po około dziesięciu dniach, Karen odwiedza Leo w ruinach, twierdząc, że powinien on być blisko swojego limitu przebywania w ludzkim świecie. Leo jednak nie chce wrócić, chyba że zerwie kontrakt jego i Aries. Po miesiącu, Karen wraca do niego, prosząc go, aby wrócił i obiecując nie znęcać się nad Aries ponownie. Leo uparcie obstaje przy swojej decyzji, za co zostaje pobity przez rozwścieczoną Karen. [4]

Śmierć

Pomimo, że wie, że nie będzie w stanie przywołać innych Gwiezdnych Duchów, Karen postanawia podjąć się misji[5], podczas której zostaje zabita przez Angel, która zabiera jej klucz Aries.[6]

Następstwa

Lucy i jej Duchy.jpg

Lucy i jej Duchy

Przez pośrednie spowodowanie śmierci Karen, Leo zostaje ukarany przez Króla Gwiezdnych Duchów i na zawsze musi pozostać w ludzkim świecie. Leo zaczyna używać imienia Loke i staje się członkiem Fairy Tail. Później zaczyna podrywać wiele dziewcząt, jakby naśladując styl życia Karen. Po trzech latach, Loke zaczyna słabnąć i powoli znika. Jednakże, zostaje on ułaskawiony przez Króla Gwiezdnych Duchów, który widząc więź między Lucy a jej duchami, pozwala mu wrócić do świata duchów.[7]

Odniesienia

  1. Fairy Tail Manga: Rozdział 72, Strony 14-15
  3. Fairy Tail Manga: Rozdział 73, Strona 8-14
  6. Fairy Tail Manga: Rozdział 144, Strona 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki