Fandom

Fairy Tail Wiki

Éclair

1962strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Eclair jest główną bohaterką filmu "Fairy Tail: Kapłanka Feniksa" (ang. Fairy Tail: The Pheonix Priestess). Pochodzi z Wioski Ognia i jest Kapłanką Feniksa.

Wygląd

Eclair jest średniego wzrostu kobietą o ciemnych oczach oraz brązowych włosach, które bardzo często są opasane kawałkiem materiału. Na każdej z rąk nosi pięć złotych bransolet a dodatkowo na przedramieniu lewej ręki znajduje się jeszcze jedna, większa niż pozostałe.  Jej uszy zdobią dwa, o takich samych kolorach, co biżuteria na rękach, kolczyki w kształcie okręgów.  Ubiera się w dość charakterystyczny jasno-czerwony strój ze złoto-pomarańczowymi zdobieniami.

Osobowość

Eclair jest osobą, niezbyt rozmowną, jednak z czasem zaczyna ufać Fairy Tail i otwiera się na nich - szczególnie zaprzyjaźnia się z Lucy. Troszczy się bardzo o swojego przyjaciela, Momona. Nienawidzi magów i samej magii. Uważa, że nieśmiertelność to najgorsza rzecz, jaką stworzyła magia. Na sam koniec, gdy powoli znika wraz z Feniksem mówi: "Cieszę się, że Cię spotkałam, Lucy. Nigdy o Tobie nie zapomnę".

Fabuła

Fairy Tail: Kapłanka Feniksa

400 lat temu, na Wioskę Ognia napadli ludzie z Veroniki, zabierając jedną część kamienia. Na szczęście drugą połówkę udało się starszemu kapłanowi uratować. Jednak ten zginął, przekazując go Eclair. Dzięki "krwi" feniksa (krew - ostatnie łzy feniksa), która została podana przez kapłana by chronić dziewczynę, stała się nieśmiertelna. Natychmiast miała udać się do Lasu Granicznego i odszukać maga zwanego Keldo i przekazać mu kamień. Podczas wędrówki natyka się na Lucy, a gdy pada na ziemię z wyczerpania, Heartfilia zabiera ją do gildii Fairy Tail, gdzie najada się do syta razem z Momonem. I tak o to Fairy Tail bierze udział w misji Eclair. Gdy trafiają do lasu, znajdują ruiny domu, gdzie słuchają wiadomości Keldo, który już nie żyje. Okazuje się, że ów mag był ojcem Eclair. Kiedy cała drużyna wraca do Fairy Tail zostają zaatakowani, a Eclair porwana. Następnie w królestwie Veronika, gdzie król chce połączyć kamienie i wskrzesić Feniksa, główna bohaterka staje się ofiarą. Oczywiście na pomoc przybywa Drużyna Natsu wraz z Juvią i Gajeelem. Niestety nie udaje im się ją uratować. Robi to jednak jej przyjaciel, Momon, który za wszelką cenę chce jej pomóc. Momon uwalnia Eclair ale tym samym ginie w płomieniach. Potem Eclair zostaje zabrana przez Lucy w bezpieczne miejsce. Gdy spotykają Makarova, mówi on, że jedynym sposobem by odrodzony (przedtem) Feniks został zniszczony i by nie doszło do katastrofy, jest wystrzelenie na jego rozkaz przez Erzę strzałę Haji, którą wcześniej stworzył Keldo. Jednakże, wszycy którzy wypili "krew" feniksa znikną wraz z nim. Eclair zgadza się, mimo sprzeciwów Lucy. Gdy Erza wystrzeliwuje strzałę feniksa ten zaczyna umierać. Natsu niszczy go do końca (głębiej wpychając strzałę). Eclair powoli znika, a Lucy płacze nad nią, by nie odchodziła, by ktoś jej pomógł. Eclair już jako duch mówi do Natsu, że Lucy jest smutna i zostawia ją jemu. Nagle pojawia się dusza Momona, dziękująca wszystkim członkom Fairy Tail za pomoc. W końcu Eclair wraz z Momonem zamieniają się w pięknego feniksa, rysując znak gildii na niebie, po czym znikają.

Więcej w Fandom

Losowa wiki